Trabzon Havalimanı’ndaki uçak kazasında pilotlar birbirini

 
Trabzon Havalimanı’ndaki uçak kazasında pilotlar birbirini Trabzon Havalimanı’ndaki uçak kazasında pilotlar birbirini

Müvekkilimin yardımcı pilotu ‘Ne yapıyorsun, tehlikeli işler yapıyorsun’ şeklinde uyardığı açıktır. \n20 saat süren çalışması ile bulunduğu yerden çıkarılan uçak, güvenli bölgeye çekilerek, sigorta şirketi ile uzman ekiplerce incelendi. suçladıTrabzon Havalimanı’nda 6 yıl önce iniş sırasında kontrolden çıkıp, denize 25 metre kala yamaca saplanan uçağın 2 pilotunun yargılanmasına devam edildi. ” diye konuştu. \nPilotlar Ender Bayraktar ve İrfan Yavuz 52) hakkında taksirle birden fazla kişinin yaralanmasına neden olma suçundan 3 yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı. Duruşmada savunma yapan kaptan pilot Ender Bayraktar’ın Avukatı Salim Baki, uçaktaki yolcuların ilgili firmadan tazminat almak amacı taşıdığını iddia etti. Yardımcı pilot İrfan Yavuz’un avukatı ise iniş gerçekleştikten sonra birinci pilotun, “Kontrol bende. Hurdaya ayrılan uçak, daha sonra Yomra ilçe sahilinde pide salonuna dönüştürüldü. Kaptan pilot Ender Bayraktar’ın avukatı, “Müvekkilimin, yardımcı pilotu ‘Tehlikeli işler yapıyorsun’ şeklinde uyardığı açıktır. Bu durumda kaptan pilotun kontrolü alması gerekir fakat kaptan pilot ‘Kontrol bende’ demeden kontrolü alıyor; bu ses kayıtlarında da sabittir. Ankara - Trabzon seferini yapan, Pegasus Havayolları’na ait, Boeing 737-800 tipi yolcu uçağı, 13 Ocak 2018 günü Trabzon Havalimanı’na inişi sırasında pistin kuzey yönündeki deniz tarafına yöneldi. ” demeden uçağın kontrolünü aldığını söyledi. \nTrabzon Havalimanı’nda 90 metre olması gereken pist açıklığının, 53 metre olduğunu söyleyen Baki, “Bu hata kabul edilemez. ” diye konuştu. ” dedi. Duruşmaya sanık olarak yargılanan birinci pilot Ender Bayraktar ve ikinci pilot İrfan Yavuz’un avukatları katıldı. Uçakta sağ motordaki arıza uçağın yönünün değişmesine neden oldu. Müvekkilim 168 kişinin hayatını kurtaran bir kaptandır. Pas geçme tuşunun basılı olması uçağın güvenli inişine engel değil. Müvekkilim 168 kişinin hayatını kurtaran bir kaptandır. ” demeden uçağın kontrolünü aldığını söyledi. ” diye konuştu. Kazayla ilgili Trabzon Cumhuriyet Başsavcılığı’nca yürütülen soruşturma kapsamında pilotlar, kabin ekibi ve yolcuların ifadelerine başvuruldu. \nSavunmaların ardından duruşma, cumhuriyet savcısının mütalaasını hazırlaması için ertelendi. Kaptan pilot Ender Bayraktar’ın avukatı, “Müvekkilimin, yardımcı pilotu ‘Tehlikeli işler yapıyorsun’ şeklinde uyardığı açıktır. Feragatlar nedeniyle davanın reddini, müvekkillerimizin bir kusuru olmadığından da beraatını talep ediyoruz. \nUçaktaki 162 yolcu ile 6 kişilik mürettebat, ekiplerin müdahalesi ile tahliye edildi. Trabzon 7’nci Asliye Ceza Mahkemesi’nde açılan davanın 2’nci duruşması görüldü. \nHavacılık kuralları gereği, inişi 2’nci pilot konumunda olan kişi tarafından yaptırıldığını söyleyen avukat Baki, “Taksi anında ise kumanda 1’inci pilota geçer. ” ifadelerini kullandı. Yardımcı pilot İrfan Yavuz’un avukatı Hasan Özköse de iniş sonrası kaptan pilotun “Kontrol bende. Bunun üzerine kaptan pilot 2’nci pilota düşük görüşte pas geçilmesi gerektiğini bilinç altında işliyor. \nKaza ile ilgili 10 yolcu şikayetçi oldu, diğerleri ise şirket ile uzlaştı. \nDavanın iptalini talep eden Özköse, “Kazanın nedeni ilk olarak Trabzon’daki kulenin düşük görüş usullerinin uygulanması yönündeki talimatıdır. \nÖzköse, “Basit yaralanmalar tazminat almak için yapılıyor. Bu hususta Devlet Hava Meydanları İşletmeleri (DHMİ) hakkında suç duyurusunda bulunulmasını, yolcular arasında yaralı olmaması nedeniyle de müvekkilimin beraatını talep ederiz. İniş takımları balçığa saplanan uçak, denize 25 metre kala durdu. \nMeydana gelen kazada uçaktaki yolcuların yaralanmasına ilişkin delil bulunmadığını ve müvekkillerinin suçsuz olduğunu savunan avukatlar, Trabzon Havalimanı’ndaki pist kenarlarında gerekli mesafenin de yetersiz olduğunu öne sürdü. Uçuş trafiğine kapatılan Trabzon Havalimanı’nda uçak için kurtarma çalışması yapıldı. . ” demesi gerekirken bunu söylemediğini öne sürdü. Yardımcı pilot İrfan Yavuz’un avukatı ise iniş gerçekleştikten sonra birinci pilotun, “Kontrol bende. O anda kaptan pilot kumandayı tutsaydı bu şekilde kaza gerçekleşmezdi. ” dedi. Müvekkilim Ender Bayraktar, 168 kişinin hayatını kurtaran bir kaptandır. ","articleSection":"Türkiye","articleBody":"Trabzon Havalimanı’nda 6 yıl önce iniş sırasında kontrolden çıkıp, denize 25 metre kala yamaca saplanan uçağın 2 pilotunun yargılanmasına devam edildi.

Trabzon Havalimanı’ndaki uçak kazasında pilotlar birbirini

Duruşmaya sanık olarak yargılanan birinci pilot Ender Bayraktar ve ikinci pilot İrfan Yavuz’un avukatları katıldı. Müvekkilim Ender Bayraktar, 168 kişinin hayatını kurtaran bir kaptandır. ","articleSection":"Türkiye","articleBody":"Trabzon Havalimanı’nda 6 yıl önce iniş sırasında kontrolden çıkıp, denize 25 metre kala yamaca saplanan uçağın 2 pilotunun yargılanmasına devam edildi. \nDavanın iptalini talep eden Özköse, “Kazanın nedeni ilk olarak Trabzon’daki kulenin düşük görüş usullerinin uygulanması yönündeki talimatıdır. \n20 saat süren çalışması ile bulunduğu yerden çıkarılan uçak, güvenli bölgeye çekilerek, sigorta şirketi ile uzman ekiplerce incelendi. ” demeden uçağın kontrolünü aldığını söyledi. Müvekkilim 168 kişinin hayatını kurtaran bir kaptandır. \nKaza ile ilgili 10 yolcu şikayetçi oldu, diğerleri ise şirket ile uzlaştı. ” ifadelerini kullandı. Yardımcı pilot İrfan Yavuz’un avukatı ise iniş gerçekleştikten sonra birinci pilotun, “Kontrol bende. Bu durumda kaptan pilotun kontrolü alması gerekir fakat kaptan pilot ‘Kontrol bende’ demeden kontrolü alıyor; bu ses kayıtlarında da sabittir. \nTrabzon Havalimanı’nda 90 metre olması gereken pist açıklığının, 53 metre olduğunu söyleyen Baki, “Bu hata kabul edilemez. Bunun üzerine kaptan pilot 2’nci pilota düşük görüşte pas geçilmesi gerektiğini bilinç altında işliyor. \nHavacılık kuralları gereği, inişi 2’nci pilot konumunda olan kişi tarafından yaptırıldığını söyleyen avukat Baki, “Taksi anında ise kumanda 1’inci pilota geçer. Kaptan pilot Ender Bayraktar’ın avukatı, “Müvekkilimin, yardımcı pilotu ‘Tehlikeli işler yapıyorsun’ şeklinde uyardığı açıktır. Ankara - Trabzon seferini yapan, Pegasus Havayolları’na ait, Boeing 737-800 tipi yolcu uçağı, 13 Ocak 2018 günü Trabzon Havalimanı’na inişi sırasında pistin kuzey yönündeki deniz tarafına yöneldi. Yardımcı pilot İrfan Yavuz’un avukatı Hasan Özköse de iniş sonrası kaptan pilotun “Kontrol bende. ” dedi. \nUçaktaki 162 yolcu ile 6 kişilik mürettebat, ekiplerin müdahalesi ile tahliye edildi. Pas geçme tuşunun basılı olması uçağın güvenli inişine engel değil. \nMeydana gelen kazada uçaktaki yolcuların yaralanmasına ilişkin delil bulunmadığını ve müvekkillerinin suçsuz olduğunu savunan avukatlar, Trabzon Havalimanı’ndaki pist kenarlarında gerekli mesafenin de yetersiz olduğunu öne sürdü. Hurdaya ayrılan uçak, daha sonra Yomra ilçe sahilinde pide salonuna dönüştürüldü. Kaptan pilot Ender Bayraktar’ın avukatı, “Müvekkilimin, yardımcı pilotu ‘Tehlikeli işler yapıyorsun’ şeklinde uyardığı açıktır. ” diye konuştu. Yardımcı pilot İrfan Yavuz’un avukatı ise iniş gerçekleştikten sonra birinci pilotun, “Kontrol bende. ” demeden uçağın kontrolünü aldığını söyledi. \nÖzköse, “Basit yaralanmalar tazminat almak için yapılıyor. İniş takımları balçığa saplanan uçak, denize 25 metre kala durdu. Müvekkilimin yardımcı pilotu ‘Ne yapıyorsun, tehlikeli işler yapıyorsun’ şeklinde uyardığı açıktır. Uçuş trafiğine kapatılan Trabzon Havalimanı’nda uçak için kurtarma çalışması yapıldı. ” demesi gerekirken bunu söylemediğini öne sürdü. ” dedi. . Müvekkilim 168 kişinin hayatını kurtaran bir kaptandır. Duruşmada savunma yapan kaptan pilot Ender Bayraktar’ın Avukatı Salim Baki, uçaktaki yolcuların ilgili firmadan tazminat almak amacı taşıdığını iddia etti. suçladıTrabzon Havalimanı’nda 6 yıl önce iniş sırasında kontrolden çıkıp, denize 25 metre kala yamaca saplanan uçağın 2 pilotunun yargılanmasına devam edildi. ” diye konuştu. Feragatlar nedeniyle davanın reddini, müvekkillerimizin bir kusuru olmadığından da beraatını talep ediyoruz. O anda kaptan pilot kumandayı tutsaydı bu şekilde kaza gerçekleşmezdi. \nPilotlar Ender Bayraktar ve İrfan Yavuz 52) hakkında taksirle birden fazla kişinin yaralanmasına neden olma suçundan 3 yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı. ” diye konuştu. Uçakta sağ motordaki arıza uçağın yönünün değişmesine neden oldu. \nSavunmaların ardından duruşma, cumhuriyet savcısının mütalaasını hazırlaması için ertelendi. Trabzon 7’nci Asliye Ceza Mahkemesi’nde açılan davanın 2’nci duruşması görüldü. Kazayla ilgili Trabzon Cumhuriyet Başsavcılığı’nca yürütülen soruşturma kapsamında pilotlar, kabin ekibi ve yolcuların ifadelerine başvuruldu. Bu hususta Devlet Hava Meydanları İşletmeleri (DHMİ) hakkında suç duyurusunda bulunulmasını, yolcular arasında yaralı olmaması nedeniyle de müvekkilimin beraatını talep ederiz.