Gerçeği Yansıtıyor mu? Ankara Pavyonlarının Tanınan İsimleri Kirli Dilek ve Sıla Pavyon Sahnelerini Yorumladı

 
Gerçeği Yansıtıyor mu? Ankara Pavyonlarının Tanınan İsimleri Kirli Dilek ve Sıla Pavyon Sahnelerini Yorumladı Gerçeği Yansıtıyor mu? Ankara Pavyonlarının Tanınan İsimleri Kirli Dilek ve Sıla Pavyon Sahnelerini Yorumladı

''Kaşıklarla oynaması dikkat çekiyor. . Sen yabancısın, zili boş ver kaşığı, oynamayı nereden öğrendin?''Bir kere bu imkansız. . Şimdi içtiğinin yarısı mekana kalıyor, sana bilezik takıyorlar. . Hiçbir müşterime selam vermem. Kendimiz işin içinde olduğumuz için çok normal. Cidden yok. , Yasak Elma, Ezel, Yalan Dünya ve Arka Sokaklar. Geçen adam 85 bin ödedi ben 16 bin kazandım. Eğer tanıyorsam müşteriyi kaldırırım masadan oynatırım. . Onu da belirteyim. Sakın özenmeyin. . Ben sana söyle diyeyim 126 bin gördüm, bir gecede!'Burak: 'Ayıptır sorması ne kadarı sana geliyor?'Sıla: 'Ne kadar içtiysen. Yakışmamış. . . Sen beni sayarken ben masadan müsaade alıyorsam seni bozmuş anlamına geliyorum. 'Burak: 'Burada mesela sen dans ediyor olsaydım 'Daha iyi kıvırırdım bu işi' der misin?'Dilek: 'Bu ispatlanmış bir şey. . . 'Sıla: 'Çok normal. Benim babam mekancı. Ankara'nın tanınan isimleri Kirli Dilek ve Sıla Sultan isimli pavyon çalışanları, TepkiKolik kanalına konuk oldu; dizilerdeki pavyon sahnelerini yorumlayıp alemle ilgili merak edilen soruları yanıtladı!Dizilerimiz tabii ki İnci Taneleri, Behzat Ç. ''Ben evlenme vaadiyle 3 ay birlikte yaşadım. Bunlar gerçek. Bizim Ankara'da asla yani direkt dalga meselesi olur. Bizde şeydi ama çaresizlik vardı. Şimdiki nesilde de arkadaşlarına vesile olup kandıran %80 bu alemde. Dur bir bakayım oluyorsun. . . Tavsiye etmem!'Dilek: 'Dansı evet Ankara havası güzel bir eğitim aldığı belli. Kabadayılar mafyalar gelirdi patrona 'Al bunu' derdi 5-6 ay hesap ödemeden eğlenirlerdi. Birinin kolundan tutup da pavyona başlatmadım. Tarlayı satıp patronla anlaşıyorlardı. . ''Zorbalık var. Allah da bana o günü nasip etmesin bu saatten sonra. Benim mesleğim oldu ama büyük bedel ödedim. Çok da güzel oynamış, filme yakışmış mı evet, yakışmış. Küçük yaşta başlayan kızlar var mı kontrol ediyorlar. . Bir saygı vardır ya adamlara karşı. Bu alem güzel değil, bizler düştüğümüz için bu alemdeyiz. 85 bin hak getire. . . Ben fırsat vermem. Gerçekten birini sevmeye korkuyorsun, cesaretin yok. Yokluğun dibinden gelmiştik. . ''Benim 27 yıldır evet çevremde çok arkadaşım da oldu çalışan da oldu. Tarla bir onun üstüne döndü bir benim üstüme döndü bir de evlendi şimdi Kara Ceylan'ın üstüne döndü. Birisi bana bakınca çok utanıyorum. Biri uzun uzun bakarsa başka bir şeye çekiyorum dikkatimi. . Öyle her parası olan da alınmıyordu. Benim de bir sevgilim vardı, o kişi gelince onun masasında biraz az içiyorum. . Para gösteren adam her zaman farklıdır. ''Beni hiçbir garson oturduğum masadan alamaz, öyle bir lüksü yok asla. ''Burada bayanın işi tabii ki para. . . Hepsinden para alıyor, zenginlik. Burada bildiğin kurgu, sallamasyon. ''Pavyon baya iyi yansıtılmış. Evlendim!''Valla 27 yılda nereden baksan 500-1000 kere evlilik teklifi almışımdır. Bizim işimiz de maddiyat diye düşünüyorum. . . Ben bugün Seymenler'le ile de oynayabilirim, erkek Ankara havası ayrı. . . Mafyasıyla oturdum, iyisiyle oturdum, emniyetle oturdum, tehditle oturdum, kaçırıldım. Cidden. . Allah işinizi rast getirsin. Ben 16 yaşında başladım sene 96. 'Bayanın bir masadan direkt müsaade alması, karşıdaki insana saygısını gösterir. ''Sözler biraz abartı ama doğru. . Sevmese bile sevgili yapıp pavyona başlatıyor. . . . 'Burak: 'Tarla sattırır mı?'Dilek 'Şimdi diyeceksiniz 'Yine mi sen konuşuyorsunuz? Alemin benden büyük ablası vardı Sarı Leyla abla. Bundan daha profesyonel olabilirim. Eğilmek var, o şekilde oynamak var ama. . . . İnandırıcı gelmiyor. 'G*tünü çok yaydın kalk oynayalım' diyorum. . . . 'Buradan bütün gençlerimize diyorum: okuyun! Sakın bu alemlerin önünden geçmeyin. . Hele ki yanımdaki sevdiğim bir insansa. . 55 yaşında bıraktı alemi. Ya kardeştir ya aşktır. Sadece saz eksik. A Gazinosu'nda bir sevgili B Gazinosu'nda bir sevgili. . Bir çıkış yolu olarak gördük. Polis uygulaması oluyor. Eskiden bir sistem vardı tüm artistler yevmiye alıyor. ' dedim. . . Orada adam dalarlar. 'Dilek: 'Yabancı uyruklu kardeşimiz yeni 1-2 senelik. Artık aleme girenlerin %90'ı üniversite öğrencisi. . Masa ve iş disiplinine göre gerçekten ayıptır çünkü sen bana değer veriyorsun, sohbet etmeye gidiyorsun. Gençlerimizi Allah korusun, özenmesinler. Oturuyoruz biz, babamı sevgilim zannettiler. . . . . İçinde bir kere cinsellik var. . Dedim ya 'Her kadının arkasında bir erkek var' Kiminin kocası, kiminin sevgilisi. . ''Benim dönemimde çok kadın cinayetleri, kaçırılan kadınlarımız, vurulan, intihar süsü verilen. . . Bir de lakabın varsa kalkarlar hemen çünkü isim yazılıyor. ''Çoğu müşteri de kendini bir iki kadehten sonra kabadayı zanneder kendini. ''Böyle senaryo değil gerçekler var. . . 3 alıyorsan bunun günlüğü, kuaförü, taksisi. Estiririm, toz kalmaz sahnede. Aslında olmaması lazım. Ama çok değer verdiğim bir insansan ya da bir artist kendini biliyorsa müsaade isteyerek kalkabilir. Şimdi artık bu alemin içerisine gelen müşteriler, bu alemde çalışan bayanlara alıştığı için dışarıdan gelen bayan daha dikkat çekiyor. 28-29 yaşlarında bir adam ben tuvalete giderken arkamdan geldi 'Yanınızdaki sevgiliniz yaşlı değil mi?' dedi. (Dilber'i taklit ederek) Ben böyle bir şey görmedim ya. ''Genelde zaten %80 oluyor. '. Şu da var yeni nesiller 'Aa ben çok para kazandım' deyip zenginliği görüyor. Yabancı ülkeden gelme, çalışma sigortası olmadan kaçak çalıştırılan genç kızlarımızdan birisi. . Alemin en küçüğüydüm. Her kadının arkasında bir erkek vardı. . . . İnci Taneleri dizisinin Dilber'iyle yeniden gün yüzüne çıkan pavyon alemi ve kültürü herkesin gündeminde. . Disiplinde edebi budur. Bir kişiden duymuyorsun, 300-500 kişiden duyuyorsun. Yani 27 yıl. ''Ya böyle bir oynayış şekli yok ya. Karşıdaki masa ise güzel bir masadır, işlek bir masadır, kopartacak bir masadır. ''Pavyona girmeden önce ben müşteriyken başıma geldi. 'O benim babam.

Gerçeği Yansıtıyor mu? Ankara Pavyonlarının Tanınan İsimleri Kirli Dilek ve Sıla Pavyon Sahnelerini Yorumladı

. . 28-29 yaşlarında bir adam ben tuvalete giderken arkamdan geldi 'Yanınızdaki sevgiliniz yaşlı değil mi?' dedi. Allah da bana o günü nasip etmesin bu saatten sonra. . . . ''Çoğu müşteri de kendini bir iki kadehten sonra kabadayı zanneder kendini. Birisi bana bakınca çok utanıyorum. Küçük yaşta başlayan kızlar var mı kontrol ediyorlar. Kendimiz işin içinde olduğumuz için çok normal. . . ''Beni hiçbir garson oturduğum masadan alamaz, öyle bir lüksü yok asla. Artık aleme girenlerin %90'ı üniversite öğrencisi. Ben fırsat vermem. . İnci Taneleri dizisinin Dilber'iyle yeniden gün yüzüne çıkan pavyon alemi ve kültürü herkesin gündeminde. . . . Yokluğun dibinden gelmiştik. ''Burada bayanın işi tabii ki para. Yabancı ülkeden gelme, çalışma sigortası olmadan kaçak çalıştırılan genç kızlarımızdan birisi. Karşıdaki masa ise güzel bir masadır, işlek bir masadır, kopartacak bir masadır. ''Pavyon baya iyi yansıtılmış. . Burada bildiğin kurgu, sallamasyon. Şimdi artık bu alemin içerisine gelen müşteriler, bu alemde çalışan bayanlara alıştığı için dışarıdan gelen bayan daha dikkat çekiyor. Dedim ya 'Her kadının arkasında bir erkek var' Kiminin kocası, kiminin sevgilisi. . Bir kişiden duymuyorsun, 300-500 kişiden duyuyorsun. Hepsinden para alıyor, zenginlik. . . Gerçekten birini sevmeye korkuyorsun, cesaretin yok. Eğer tanıyorsam müşteriyi kaldırırım masadan oynatırım. ''Genelde zaten %80 oluyor. Kabadayılar mafyalar gelirdi patrona 'Al bunu' derdi 5-6 ay hesap ödemeden eğlenirlerdi. Ben 16 yaşında başladım sene 96. Yani 27 yıl. . ''Sözler biraz abartı ama doğru. İnandırıcı gelmiyor. Ya kardeştir ya aşktır. ''Benim 27 yıldır evet çevremde çok arkadaşım da oldu çalışan da oldu. . . ''Zorbalık var. Bir saygı vardır ya adamlara karşı. Ama çok değer verdiğim bir insansan ya da bir artist kendini biliyorsa müsaade isteyerek kalkabilir. . . . Cidden yok. 'Dilek: 'Yabancı uyruklu kardeşimiz yeni 1-2 senelik. . Polis uygulaması oluyor. . . Birinin kolundan tutup da pavyona başlatmadım. A Gazinosu'nda bir sevgili B Gazinosu'nda bir sevgili. Eğilmek var, o şekilde oynamak var ama. Bizim Ankara'da asla yani direkt dalga meselesi olur. Onu da belirteyim. . . 55 yaşında bıraktı alemi. Şimdiki nesilde de arkadaşlarına vesile olup kandıran %80 bu alemde. Disiplinde edebi budur. . Biri uzun uzun bakarsa başka bir şeye çekiyorum dikkatimi. Hiçbir müşterime selam vermem. Bir de lakabın varsa kalkarlar hemen çünkü isim yazılıyor. Sadece saz eksik. Sevmese bile sevgili yapıp pavyona başlatıyor. . . . . Evlendim!''Valla 27 yılda nereden baksan 500-1000 kere evlilik teklifi almışımdır. 'Burak: 'Tarla sattırır mı?'Dilek 'Şimdi diyeceksiniz 'Yine mi sen konuşuyorsunuz? Alemin benden büyük ablası vardı Sarı Leyla abla. ''Benim dönemimde çok kadın cinayetleri, kaçırılan kadınlarımız, vurulan, intihar süsü verilen. . Her kadının arkasında bir erkek vardı. . İçinde bir kere cinsellik var. Benim babam mekancı. ''Kaşıklarla oynaması dikkat çekiyor. Benim de bir sevgilim vardı, o kişi gelince onun masasında biraz az içiyorum. Cidden. 'Sıla: 'Çok normal. . Tavsiye etmem!'Dilek: 'Dansı evet Ankara havası güzel bir eğitim aldığı belli. Bizde şeydi ama çaresizlik vardı. . . . Alemin en küçüğüydüm. Öyle her parası olan da alınmıyordu. Bundan daha profesyonel olabilirim. Sen beni sayarken ben masadan müsaade alıyorsam seni bozmuş anlamına geliyorum. Masa ve iş disiplinine göre gerçekten ayıptır çünkü sen bana değer veriyorsun, sohbet etmeye gidiyorsun. Ankara'nın tanınan isimleri Kirli Dilek ve Sıla Sultan isimli pavyon çalışanları, TepkiKolik kanalına konuk oldu; dizilerdeki pavyon sahnelerini yorumlayıp alemle ilgili merak edilen soruları yanıtladı!Dizilerimiz tabii ki İnci Taneleri, Behzat Ç. Çok da güzel oynamış, filme yakışmış mı evet, yakışmış. ''Ben evlenme vaadiyle 3 ay birlikte yaşadım. . 'O benim babam. . Dur bir bakayım oluyorsun. Ben bugün Seymenler'le ile de oynayabilirim, erkek Ankara havası ayrı. Gençlerimizi Allah korusun, özenmesinler. '. . 'G*tünü çok yaydın kalk oynayalım' diyorum. Geçen adam 85 bin ödedi ben 16 bin kazandım. Para gösteren adam her zaman farklıdır. 85 bin hak getire. ''Ya böyle bir oynayış şekli yok ya. Bu alem güzel değil, bizler düştüğümüz için bu alemdeyiz. Şu da var yeni nesiller 'Aa ben çok para kazandım' deyip zenginliği görüyor. Bunlar gerçek. Eskiden bir sistem vardı tüm artistler yevmiye alıyor. Yakışmamış. . . Estiririm, toz kalmaz sahnede. 'Burak: 'Burada mesela sen dans ediyor olsaydım 'Daha iyi kıvırırdım bu işi' der misin?'Dilek: 'Bu ispatlanmış bir şey. . . Ben sana söyle diyeyim 126 bin gördüm, bir gecede!'Burak: 'Ayıptır sorması ne kadarı sana geliyor?'Sıla: 'Ne kadar içtiysen. Şimdi içtiğinin yarısı mekana kalıyor, sana bilezik takıyorlar. ' dedim. ''Böyle senaryo değil gerçekler var. . Sen yabancısın, zili boş ver kaşığı, oynamayı nereden öğrendin?''Bir kere bu imkansız. ''Pavyona girmeden önce ben müşteriyken başıma geldi. Mafyasıyla oturdum, iyisiyle oturdum, emniyetle oturdum, tehditle oturdum, kaçırıldım. Oturuyoruz biz, babamı sevgilim zannettiler. . Tarla bir onun üstüne döndü bir benim üstüme döndü bir de evlendi şimdi Kara Ceylan'ın üstüne döndü. . Bir çıkış yolu olarak gördük. . Orada adam dalarlar. . . Bizim işimiz de maddiyat diye düşünüyorum. (Dilber'i taklit ederek) Ben böyle bir şey görmedim ya. . . . 3 alıyorsan bunun günlüğü, kuaförü, taksisi. Benim mesleğim oldu ama büyük bedel ödedim. . Aslında olmaması lazım. Sakın özenmeyin. 'Buradan bütün gençlerimize diyorum: okuyun! Sakın bu alemlerin önünden geçmeyin. Allah işinizi rast getirsin. . 'Bayanın bir masadan direkt müsaade alması, karşıdaki insana saygısını gösterir. Tarlayı satıp patronla anlaşıyorlardı. , Yasak Elma, Ezel, Yalan Dünya ve Arka Sokaklar. Hele ki yanımdaki sevdiğim bir insansa. .