Gerçeği Yansıtıyor mu? Ankara Pavyonlarının Tanınan İsimleri Kirli Dilek ve Sıla Pavyon Sahnelerini Yorumladı

 
Gerçeği Yansıtıyor mu? Ankara Pavyonlarının Tanınan İsimleri Kirli Dilek ve Sıla Pavyon Sahnelerini Yorumladı Gerçeği Yansıtıyor mu? Ankara Pavyonlarının Tanınan İsimleri Kirli Dilek ve Sıla Pavyon Sahnelerini Yorumladı

'Burak: 'Tarla sattırır mı?'Dilek 'Şimdi diyeceksiniz 'Yine mi sen konuşuyorsunuz? Alemin benden büyük ablası vardı Sarı Leyla abla. İnandırıcı gelmiyor. Yani 27 yıl. . ''Pavyona girmeden önce ben müşteriyken başıma geldi. . . . . ''Benim dönemimde çok kadın cinayetleri, kaçırılan kadınlarımız, vurulan, intihar süsü verilen. Dedim ya 'Her kadının arkasında bir erkek var' Kiminin kocası, kiminin sevgilisi. . Bizim işimiz de maddiyat diye düşünüyorum. Şimdi içtiğinin yarısı mekana kalıyor, sana bilezik takıyorlar. . Tarlayı satıp patronla anlaşıyorlardı. . . Bu alem güzel değil, bizler düştüğümüz için bu alemdeyiz. . . Cidden yok. Kendimiz işin içinde olduğumuz için çok normal. . Ben sana söyle diyeyim 126 bin gördüm, bir gecede!'Burak: 'Ayıptır sorması ne kadarı sana geliyor?'Sıla: 'Ne kadar içtiysen. Sakın özenmeyin. Geçen adam 85 bin ödedi ben 16 bin kazandım. 'Buradan bütün gençlerimize diyorum: okuyun! Sakın bu alemlerin önünden geçmeyin. Şimdiki nesilde de arkadaşlarına vesile olup kandıran %80 bu alemde. . . . 85 bin hak getire. . Ankara'nın tanınan isimleri Kirli Dilek ve Sıla Sultan isimli pavyon çalışanları, TepkiKolik kanalına konuk oldu; dizilerdeki pavyon sahnelerini yorumlayıp alemle ilgili merak edilen soruları yanıtladı!Dizilerimiz tabii ki İnci Taneleri, Behzat Ç. . Yabancı ülkeden gelme, çalışma sigortası olmadan kaçak çalıştırılan genç kızlarımızdan birisi. . Tavsiye etmem!'Dilek: 'Dansı evet Ankara havası güzel bir eğitim aldığı belli. Birisi bana bakınca çok utanıyorum. . ''Beni hiçbir garson oturduğum masadan alamaz, öyle bir lüksü yok asla. Benim mesleğim oldu ama büyük bedel ödedim. Gerçekten birini sevmeye korkuyorsun, cesaretin yok. Gençlerimizi Allah korusun, özenmesinler. 'Dilek: 'Yabancı uyruklu kardeşimiz yeni 1-2 senelik. ' dedim. Ama çok değer verdiğim bir insansan ya da bir artist kendini biliyorsa müsaade isteyerek kalkabilir. . 55 yaşında bıraktı alemi. . Bir çıkış yolu olarak gördük. Estiririm, toz kalmaz sahnede. ''Benim 27 yıldır evet çevremde çok arkadaşım da oldu çalışan da oldu. Cidden. . 28-29 yaşlarında bir adam ben tuvalete giderken arkamdan geldi 'Yanınızdaki sevgiliniz yaşlı değil mi?' dedi. . . Eğilmek var, o şekilde oynamak var ama. İçinde bir kere cinsellik var. Masa ve iş disiplinine göre gerçekten ayıptır çünkü sen bana değer veriyorsun, sohbet etmeye gidiyorsun. Öyle her parası olan da alınmıyordu. . Bir saygı vardır ya adamlara karşı. ''Ben evlenme vaadiyle 3 ay birlikte yaşadım. 'G*tünü çok yaydın kalk oynayalım' diyorum. Allah da bana o günü nasip etmesin bu saatten sonra. Sadece saz eksik. Tarla bir onun üstüne döndü bir benim üstüme döndü bir de evlendi şimdi Kara Ceylan'ın üstüne döndü. 'Burak: 'Burada mesela sen dans ediyor olsaydım 'Daha iyi kıvırırdım bu işi' der misin?'Dilek: 'Bu ispatlanmış bir şey. . Sevmese bile sevgili yapıp pavyona başlatıyor. Allah işinizi rast getirsin. Bir de lakabın varsa kalkarlar hemen çünkü isim yazılıyor. . Eğer tanıyorsam müşteriyi kaldırırım masadan oynatırım. . . . 'Sıla: 'Çok normal. ''Burada bayanın işi tabii ki para. Bizim Ankara'da asla yani direkt dalga meselesi olur. ''Kaşıklarla oynaması dikkat çekiyor. Artık aleme girenlerin %90'ı üniversite öğrencisi. . Evlendim!''Valla 27 yılda nereden baksan 500-1000 kere evlilik teklifi almışımdır. . Küçük yaşta başlayan kızlar var mı kontrol ediyorlar. Yakışmamış. Benim babam mekancı. Hiçbir müşterime selam vermem. İnci Taneleri dizisinin Dilber'iyle yeniden gün yüzüne çıkan pavyon alemi ve kültürü herkesin gündeminde. Disiplinde edebi budur. . Mafyasıyla oturdum, iyisiyle oturdum, emniyetle oturdum, tehditle oturdum, kaçırıldım. Ben fırsat vermem. Benim de bir sevgilim vardı, o kişi gelince onun masasında biraz az içiyorum. Yokluğun dibinden gelmiştik. . . . . Sen beni sayarken ben masadan müsaade alıyorsam seni bozmuş anlamına geliyorum. Oturuyoruz biz, babamı sevgilim zannettiler. . Birinin kolundan tutup da pavyona başlatmadım. . ''Böyle senaryo değil gerçekler var. Hepsinden para alıyor, zenginlik. Bir kişiden duymuyorsun, 300-500 kişiden duyuyorsun. Ben 16 yaşında başladım sene 96. Kabadayılar mafyalar gelirdi patrona 'Al bunu' derdi 5-6 ay hesap ödemeden eğlenirlerdi. . , Yasak Elma, Ezel, Yalan Dünya ve Arka Sokaklar. . ''Pavyon baya iyi yansıtılmış. Şimdi artık bu alemin içerisine gelen müşteriler, bu alemde çalışan bayanlara alıştığı için dışarıdan gelen bayan daha dikkat çekiyor. 'O benim babam. Sen yabancısın, zili boş ver kaşığı, oynamayı nereden öğrendin?''Bir kere bu imkansız. . Orada adam dalarlar. Bundan daha profesyonel olabilirim. Onu da belirteyim. . ''Çoğu müşteri de kendini bir iki kadehten sonra kabadayı zanneder kendini. Bunlar gerçek. Polis uygulaması oluyor. Alemin en küçüğüydüm. A Gazinosu'nda bir sevgili B Gazinosu'nda bir sevgili. Ben bugün Seymenler'le ile de oynayabilirim, erkek Ankara havası ayrı. . ''Sözler biraz abartı ama doğru. Her kadının arkasında bir erkek vardı. Ya kardeştir ya aşktır. 'Bayanın bir masadan direkt müsaade alması, karşıdaki insana saygısını gösterir. Biri uzun uzun bakarsa başka bir şeye çekiyorum dikkatimi. Aslında olmaması lazım. 3 alıyorsan bunun günlüğü, kuaförü, taksisi. . Şu da var yeni nesiller 'Aa ben çok para kazandım' deyip zenginliği görüyor. Dur bir bakayım oluyorsun. Para gösteren adam her zaman farklıdır. . . . Hele ki yanımdaki sevdiğim bir insansa. Çok da güzel oynamış, filme yakışmış mı evet, yakışmış. '. (Dilber'i taklit ederek) Ben böyle bir şey görmedim ya. ''Zorbalık var. . . . Bizde şeydi ama çaresizlik vardı. . ''Genelde zaten %80 oluyor. Karşıdaki masa ise güzel bir masadır, işlek bir masadır, kopartacak bir masadır. . ''Ya böyle bir oynayış şekli yok ya. . Eskiden bir sistem vardı tüm artistler yevmiye alıyor. Burada bildiğin kurgu, sallamasyon. . .

Gerçeği Yansıtıyor mu? Ankara Pavyonlarının Tanınan İsimleri Kirli Dilek ve Sıla Pavyon Sahnelerini Yorumladı

''Sözler biraz abartı ama doğru. Mafyasıyla oturdum, iyisiyle oturdum, emniyetle oturdum, tehditle oturdum, kaçırıldım. Biri uzun uzun bakarsa başka bir şeye çekiyorum dikkatimi. Cidden yok. Şu da var yeni nesiller 'Aa ben çok para kazandım' deyip zenginliği görüyor. . Burada bildiğin kurgu, sallamasyon. Aslında olmaması lazım. Şimdiki nesilde de arkadaşlarına vesile olup kandıran %80 bu alemde. Hiçbir müşterime selam vermem. Ankara'nın tanınan isimleri Kirli Dilek ve Sıla Sultan isimli pavyon çalışanları, TepkiKolik kanalına konuk oldu; dizilerdeki pavyon sahnelerini yorumlayıp alemle ilgili merak edilen soruları yanıtladı!Dizilerimiz tabii ki İnci Taneleri, Behzat Ç. . Bizde şeydi ama çaresizlik vardı. . . Şimdi içtiğinin yarısı mekana kalıyor, sana bilezik takıyorlar. 'Burak: 'Burada mesela sen dans ediyor olsaydım 'Daha iyi kıvırırdım bu işi' der misin?'Dilek: 'Bu ispatlanmış bir şey. Ama çok değer verdiğim bir insansan ya da bir artist kendini biliyorsa müsaade isteyerek kalkabilir. . . Öyle her parası olan da alınmıyordu. . . . Yani 27 yıl. ''Benim 27 yıldır evet çevremde çok arkadaşım da oldu çalışan da oldu. . ''Zorbalık var. Onu da belirteyim. Dur bir bakayım oluyorsun. Para gösteren adam her zaman farklıdır. Sen beni sayarken ben masadan müsaade alıyorsam seni bozmuş anlamına geliyorum. Kabadayılar mafyalar gelirdi patrona 'Al bunu' derdi 5-6 ay hesap ödemeden eğlenirlerdi. Sen yabancısın, zili boş ver kaşığı, oynamayı nereden öğrendin?''Bir kere bu imkansız. . . . Bir çıkış yolu olarak gördük. 55 yaşında bıraktı alemi. . Disiplinde edebi budur. Bizim Ankara'da asla yani direkt dalga meselesi olur. Birinin kolundan tutup da pavyona başlatmadım. . Küçük yaşta başlayan kızlar var mı kontrol ediyorlar. . . 'Dilek: 'Yabancı uyruklu kardeşimiz yeni 1-2 senelik. ''Pavyona girmeden önce ben müşteriyken başıma geldi. Ben 16 yaşında başladım sene 96. İnci Taneleri dizisinin Dilber'iyle yeniden gün yüzüne çıkan pavyon alemi ve kültürü herkesin gündeminde. . Eskiden bir sistem vardı tüm artistler yevmiye alıyor. '. . 'Sıla: 'Çok normal. . Ben bugün Seymenler'le ile de oynayabilirim, erkek Ankara havası ayrı. 'Bayanın bir masadan direkt müsaade alması, karşıdaki insana saygısını gösterir. , Yasak Elma, Ezel, Yalan Dünya ve Arka Sokaklar. . Evlendim!''Valla 27 yılda nereden baksan 500-1000 kere evlilik teklifi almışımdır. . Hepsinden para alıyor, zenginlik. Karşıdaki masa ise güzel bir masadır, işlek bir masadır, kopartacak bir masadır. . . . Allah da bana o günü nasip etmesin bu saatten sonra. ''Kaşıklarla oynaması dikkat çekiyor. Oturuyoruz biz, babamı sevgilim zannettiler. Tarlayı satıp patronla anlaşıyorlardı. Hele ki yanımdaki sevdiğim bir insansa. ''Böyle senaryo değil gerçekler var. Masa ve iş disiplinine göre gerçekten ayıptır çünkü sen bana değer veriyorsun, sohbet etmeye gidiyorsun. . Bir de lakabın varsa kalkarlar hemen çünkü isim yazılıyor. 'Burak: 'Tarla sattırır mı?'Dilek 'Şimdi diyeceksiniz 'Yine mi sen konuşuyorsunuz? Alemin benden büyük ablası vardı Sarı Leyla abla. Tavsiye etmem!'Dilek: 'Dansı evet Ankara havası güzel bir eğitim aldığı belli. 'G*tünü çok yaydın kalk oynayalım' diyorum. . Yokluğun dibinden gelmiştik. ''Ben evlenme vaadiyle 3 ay birlikte yaşadım. Tarla bir onun üstüne döndü bir benim üstüme döndü bir de evlendi şimdi Kara Ceylan'ın üstüne döndü. Bundan daha profesyonel olabilirim. 'Buradan bütün gençlerimize diyorum: okuyun! Sakın bu alemlerin önünden geçmeyin. . . Bizim işimiz de maddiyat diye düşünüyorum. ''Beni hiçbir garson oturduğum masadan alamaz, öyle bir lüksü yok asla. İnandırıcı gelmiyor. Ben sana söyle diyeyim 126 bin gördüm, bir gecede!'Burak: 'Ayıptır sorması ne kadarı sana geliyor?'Sıla: 'Ne kadar içtiysen. . İçinde bir kere cinsellik var. . . . Bunlar gerçek. . Gerçekten birini sevmeye korkuyorsun, cesaretin yok. Çok da güzel oynamış, filme yakışmış mı evet, yakışmış. Dedim ya 'Her kadının arkasında bir erkek var' Kiminin kocası, kiminin sevgilisi. 28-29 yaşlarında bir adam ben tuvalete giderken arkamdan geldi 'Yanınızdaki sevgiliniz yaşlı değil mi?' dedi. Allah işinizi rast getirsin. Eğilmek var, o şekilde oynamak var ama. Her kadının arkasında bir erkek vardı. Yabancı ülkeden gelme, çalışma sigortası olmadan kaçak çalıştırılan genç kızlarımızdan birisi. . . . . . ''Genelde zaten %80 oluyor. . ''Burada bayanın işi tabii ki para. Polis uygulaması oluyor. . Alemin en küçüğüydüm. Orada adam dalarlar. Benim mesleğim oldu ama büyük bedel ödedim. 85 bin hak getire. Benim de bir sevgilim vardı, o kişi gelince onun masasında biraz az içiyorum. Artık aleme girenlerin %90'ı üniversite öğrencisi. . . Yakışmamış. . Şimdi artık bu alemin içerisine gelen müşteriler, bu alemde çalışan bayanlara alıştığı için dışarıdan gelen bayan daha dikkat çekiyor. . A Gazinosu'nda bir sevgili B Gazinosu'nda bir sevgili. 'O benim babam. . Eğer tanıyorsam müşteriyi kaldırırım masadan oynatırım. Cidden. . Benim babam mekancı. Sevmese bile sevgili yapıp pavyona başlatıyor. Sadece saz eksik. Geçen adam 85 bin ödedi ben 16 bin kazandım. . Bir saygı vardır ya adamlara karşı. Birisi bana bakınca çok utanıyorum. ''Ya böyle bir oynayış şekli yok ya. . . Bu alem güzel değil, bizler düştüğümüz için bu alemdeyiz. Estiririm, toz kalmaz sahnede. ''Çoğu müşteri de kendini bir iki kadehten sonra kabadayı zanneder kendini. (Dilber'i taklit ederek) Ben böyle bir şey görmedim ya. . . ''Pavyon baya iyi yansıtılmış. 3 alıyorsan bunun günlüğü, kuaförü, taksisi. . . Ben fırsat vermem. Ya kardeştir ya aşktır. Sakın özenmeyin. ''Benim dönemimde çok kadın cinayetleri, kaçırılan kadınlarımız, vurulan, intihar süsü verilen. Bir kişiden duymuyorsun, 300-500 kişiden duyuyorsun. Kendimiz işin içinde olduğumuz için çok normal. . Gençlerimizi Allah korusun, özenmesinler. . ' dedim.