Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

 
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

Sonrasında görev belediyelerindir. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. Minumim 5-6 yıl sürer. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. Üstünden pist geçiyordu. 35 milyon insanı konuşuyoruz. Zaten kapasitede bu. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. fazın açılışını yaptık. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. Orada da hizmet alıyoruz. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. Böyle projeleri severiz. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. O tarihe kalmadan başlarız. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. O tarihe kalmadan başlarız. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. 2024 yatırım programına aldık. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. Orada şartlar değişti. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Bolu Dağı ndan geçen. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. haberturk. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. 24 saat kesintisiz çalışıyor. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. Kesin proje sürecini başlattık. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. Birinci etapta demiryolu. Onlara da satmışız. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Ukrayna ya bile bunları sattık. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. Orada özellikle bir cami var. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. Güney ve Orta koridor var. haberturk. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. Bu son derece kıymetli. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. 5-6 ay kapalı durumda. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. Mevcut bir otoyol var. dakikada tren varmış olacak. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Yeryüzü artık yetmiyor. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. Tüneller ciddi hasar gördü. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. O da 5-6 yıl sürecek proje. 1. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. Planlamamız lazım. Projeler bitmek üzere. 2. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. 3 faz olarak düşündük. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. Gaziantep te deniyoruz. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. Şu aylarda 600 civarında. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. Hesap yapmayı severiz. Bir önceki hafta Cibute deydim. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. İstanbul da iki nokta var. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Bunun ihalesini yaptık. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Uydular bunun vazgeçilmezi. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Yıl sonuna doğru açmış olduk. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. Zengezur koridoru var. Proje hazır hale geldi. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. Bunun planlaması yapıldı. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Orayı artırmamız gerekir. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. Yerli ve milli üretiyoruz. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. Belli bir kapasitesi var. Gaziantep te olması manidar. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. haberturk. Orada kapasitemiz yüksek. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. Bunların seyahat ihtiyacı var. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. Havayolu da ona yakın. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. Bunların ömrü 15 yıldır. Ama metro tam çevrecidir. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. Kesin proje sürecini başlattık. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. dakikada tren varmış olacak. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. Daha güvenli olması gerekir. Ankara-İzmir devam ediyor. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. Minumim 5-6 yıl sürer. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

Üstünden pist geçiyordu. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Şu aylarda 600 civarında. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. Daha güvenli olması gerekir. İstanbul da iki nokta var. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Sonrasında görev belediyelerindir. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Orada özellikle bir cami var. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. Ankara-İzmir devam ediyor. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. Ukrayna ya bile bunları sattık. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. 2. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. Orada kapasitemiz yüksek. Zengezur koridoru var. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. Güney ve Orta koridor var. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. O tarihe kalmadan başlarız. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Onlara da satmışız. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. O tarihe kalmadan başlarız. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. Uydular bunun vazgeçilmezi. Belli bir kapasitesi var. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Minumim 5-6 yıl sürer. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. Böyle projeleri severiz. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. haberturk. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. 24 saat kesintisiz çalışıyor. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. Minumim 5-6 yıl sürer. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. Bunun ihalesini yaptık. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. Projeler bitmek üzere. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. Gaziantep te olması manidar. Bolu Dağı ndan geçen. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. Yıl sonuna doğru açmış olduk. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. Proje hazır hale geldi. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. haberturk. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. O da 5-6 yıl sürecek proje. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. haberturk. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. Bir önceki hafta Cibute deydim. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. dakikada tren varmış olacak. Hesap yapmayı severiz. Gaziantep te deniyoruz. Zaten kapasitede bu. 5-6 ay kapalı durumda. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Planlamamız lazım. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Tüneller ciddi hasar gördü. Yeryüzü artık yetmiyor. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. 35 milyon insanı konuşuyoruz. Bunun planlaması yapıldı. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. dakikada tren varmış olacak. Havayolu da ona yakın. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. Bunların seyahat ihtiyacı var. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. 1. Orayı artırmamız gerekir. Orada da hizmet alıyoruz. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. Bunların ömrü 15 yıldır. Birinci etapta demiryolu. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. Orada şartlar değişti. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. 2024 yatırım programına aldık. Kesin proje sürecini başlattık. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. 3 faz olarak düşündük. Kesin proje sürecini başlattık. fazın açılışını yaptık. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. Ama metro tam çevrecidir. Bu son derece kıymetli. Yerli ve milli üretiyoruz. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Mevcut bir otoyol var.