Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

 
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. 24 saat kesintisiz çalışıyor. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. Orada kapasitemiz yüksek. Onlara da satmışız. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. O tarihe kalmadan başlarız. Mevcut bir otoyol var. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. Orada da hizmet alıyoruz. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. haberturk. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. Şu aylarda 600 civarında. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Tüneller ciddi hasar gördü. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. Yıl sonuna doğru açmış olduk. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Bir önceki hafta Cibute deydim. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. Havayolu da ona yakın. Projeler bitmek üzere. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Belli bir kapasitesi var. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. haberturk. 2. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. Güney ve Orta koridor var. haberturk. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. Ama metro tam çevrecidir. Üstünden pist geçiyordu. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Şu anda Marmaray dan geçiş var. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. Böyle projeleri severiz. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Ukrayna ya bile bunları sattık. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. 2024 yatırım programına aldık. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Zengezur koridoru var. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. Orada şartlar değişti. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. Gaziantep te olması manidar. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. 3 faz olarak düşündük. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Minumim 5-6 yıl sürer. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. Sonrasında görev belediyelerindir. Planlamamız lazım. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. İstanbul da iki nokta var. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. Bunların ömrü 15 yıldır. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Ankara-İzmir devam ediyor. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. 35 milyon insanı konuşuyoruz. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Kesin proje sürecini başlattık. O da 5-6 yıl sürecek proje. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. Hesap yapmayı severiz. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. Zaten kapasitede bu. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Orayı artırmamız gerekir. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Orada özellikle bir cami var. Bunun ihalesini yaptık. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. Yerli ve milli üretiyoruz. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. Bunların seyahat ihtiyacı var. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Daha güvenli olması gerekir. dakikada tren varmış olacak. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. 1. fazın açılışını yaptık. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. Onay makamı bizim Bakanlığımız. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. Proje hazır hale geldi. dakikada tren varmış olacak. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. O tarihe kalmadan başlarız. Birinci etapta demiryolu. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Gaziantep te deniyoruz. Minumim 5-6 yıl sürer. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Uydular bunun vazgeçilmezi. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. Bu son derece kıymetli. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. Kesin proje sürecini başlattık. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. Yeryüzü artık yetmiyor. 5-6 ay kapalı durumda. Bolu Dağı ndan geçen. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. Bunun planlaması yapıldı. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. Daha güvenli olması gerekir. Minumim 5-6 yıl sürer. Yerli ve milli üretiyoruz. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Hesap yapmayı severiz. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Havayolu da ona yakın. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. Mevcut bir otoyol var. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. haberturk. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. Orada da hizmet alıyoruz. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Birinci etapta demiryolu. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. Bunların ömrü 15 yıldır. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. Gaziantep te olması manidar. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. Kesin proje sürecini başlattık. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. O da 5-6 yıl sürecek proje. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Proje hazır hale geldi. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. Planlamamız lazım. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Bunların seyahat ihtiyacı var. 5-6 ay kapalı durumda. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. Orada özellikle bir cami var. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. Üstünden pist geçiyordu. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. 24 saat kesintisiz çalışıyor. dakikada tren varmış olacak. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Projeler bitmek üzere. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. İstanbul da iki nokta var. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. 2. Böyle projeleri severiz. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. Sonrasında görev belediyelerindir. Gaziantep te deniyoruz. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. fazın açılışını yaptık. Yeryüzü artık yetmiyor. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Kesin proje sürecini başlattık. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. 35 milyon insanı konuşuyoruz. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Bolu Dağı ndan geçen. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. O tarihe kalmadan başlarız. Orada şartlar değişti. Bunun planlaması yapıldı. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Şu aylarda 600 civarında. Zengezur koridoru var. O tarihe kalmadan başlarız. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. Tüneller ciddi hasar gördü. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. Bu son derece kıymetli. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Orayı artırmamız gerekir. 3 faz olarak düşündük. Zaten kapasitede bu. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Bütün Avrupa ya gidebilecek. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. 2024 yatırım programına aldık. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. Bir önceki hafta Cibute deydim. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. Bunun ihalesini yaptık. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. haberturk. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. 1. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. Ankara-İzmir devam ediyor. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Güney ve Orta koridor var. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Onlara da satmışız. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Minumim 5-6 yıl sürer. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. haberturk. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. Belli bir kapasitesi var. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. Uydular bunun vazgeçilmezi. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. Ukrayna ya bile bunları sattık. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. dakikada tren varmış olacak. Ama metro tam çevrecidir. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. Yıl sonuna doğru açmış olduk. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Orada kapasitemiz yüksek. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik.