Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

 
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. 35 milyon insanı konuşuyoruz. Planlamamız lazım. Yıl sonuna doğru açmış olduk. Orada özellikle bir cami var. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Bunun planlaması yapıldı. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. Zengezur koridoru var. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Havayolu da ona yakın. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Kesin proje sürecini başlattık. Uydular bunun vazgeçilmezi. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. Proje hazır hale geldi. dakikada tren varmış olacak. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. Bunların seyahat ihtiyacı var. Bunların ömrü 15 yıldır. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. Kesin proje sürecini başlattık. Böyle projeleri severiz. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. haberturk. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. 3 faz olarak düşündük. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Minumim 5-6 yıl sürer. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. Tüneller ciddi hasar gördü. 5-6 ay kapalı durumda. Yerli ve milli üretiyoruz. Belli bir kapasitesi var. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. O da 5-6 yıl sürecek proje. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. Birinci etapta demiryolu. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. fazın açılışını yaptık. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Ama metro tam çevrecidir. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Ukrayna ya bile bunları sattık. Ankara-İzmir devam ediyor. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. Üstünden pist geçiyordu. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. 24 saat kesintisiz çalışıyor. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. haberturk. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Zaten kapasitede bu. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. 1. O tarihe kalmadan başlarız. Onlara da satmışız. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Gaziantep te deniyoruz. Orada da hizmet alıyoruz. Bu son derece kıymetli. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Orada şartlar değişti. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. 2024 yatırım programına aldık. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. Gaziantep te olması manidar. dakikada tren varmış olacak. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. O tarihe kalmadan başlarız. Daha güvenli olması gerekir. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. İstanbul da iki nokta var. Mevcut bir otoyol var. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. Hesap yapmayı severiz. Yeryüzü artık yetmiyor. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. haberturk. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. Minumim 5-6 yıl sürer. Orada kapasitemiz yüksek. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. Bunun ihalesini yaptık. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. Şu aylarda 600 civarında. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. Güney ve Orta koridor var. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. 2. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Sonrasında görev belediyelerindir. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. Projeler bitmek üzere. Orayı artırmamız gerekir. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Bir önceki hafta Cibute deydim. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. Bolu Dağı ndan geçen. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. Şu aylarda 600 civarında. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. Zaten kapasitede bu. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. dakikada tren varmış olacak. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. Yeryüzü artık yetmiyor. Bunların ömrü 15 yıldır. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. Projeler bitmek üzere. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. Yıl sonuna doğru açmış olduk. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. Orayı artırmamız gerekir. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. Uydular bunun vazgeçilmezi. haberturk. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. Böyle projeleri severiz. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. 1. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Orada da hizmet alıyoruz. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. 5-6 ay kapalı durumda. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. 2. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. Ukrayna ya bile bunları sattık. Bolu Dağı ndan geçen. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. İstanbul da iki nokta var. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. Zengezur koridoru var. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Orada şartlar değişti. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. O da 5-6 yıl sürecek proje. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. Proje hazır hale geldi. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Bunun planlaması yapıldı. Ama metro tam çevrecidir. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. Birinci etapta demiryolu. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Mevcut bir otoyol var. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. Kesin proje sürecini başlattık. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. 35 milyon insanı konuşuyoruz. haberturk. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. Tüneller ciddi hasar gördü. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Sonrasında görev belediyelerindir. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. Bir önceki hafta Cibute deydim. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. Planlamamız lazım. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. Onlara da satmışız. Hesap yapmayı severiz. Orada özellikle bir cami var. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. Minumim 5-6 yıl sürer. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. Kesin proje sürecini başlattık. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. Belli bir kapasitesi var. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. fazın açılışını yaptık. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Üstünden pist geçiyordu. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. Bunların seyahat ihtiyacı var. 3 faz olarak düşündük. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. Yerli ve milli üretiyoruz. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. Bu son derece kıymetli. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. haberturk. dakikada tren varmış olacak. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Orada kapasitemiz yüksek. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Gaziantep te olması manidar. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. Havayolu da ona yakın. Ankara-İzmir devam ediyor. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. 24 saat kesintisiz çalışıyor. Daha güvenli olması gerekir. Güney ve Orta koridor var. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Minumim 5-6 yıl sürer. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. O tarihe kalmadan başlarız. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. O tarihe kalmadan başlarız. Bunun ihalesini yaptık. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. 2024 yatırım programına aldık. Gaziantep te deniyoruz. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı.