Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

 
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Minumim 5-6 yıl sürer. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Kesin proje sürecini başlattık. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. Gaziantep te olması manidar. Orada da hizmet alıyoruz. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. Güney ve Orta koridor var. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. Uydular bunun vazgeçilmezi. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. Proje hazır hale geldi. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. Projeler bitmek üzere. Bunun ihalesini yaptık. haberturk. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. Kesin proje sürecini başlattık. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. Ama metro tam çevrecidir. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. Tüneller ciddi hasar gördü. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Orayı artırmamız gerekir. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. Daha güvenli olması gerekir. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Belli bir kapasitesi var. Onlara da satmışız. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. Onay makamı bizim Bakanlığımız. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Üstünden pist geçiyordu. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. 24 saat kesintisiz çalışıyor. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Bunun planlaması yapıldı. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. Havayolu da ona yakın. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Orada şartlar değişti. Gaziantep te deniyoruz. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. Şu aylarda 600 civarında. Orada özellikle bir cami var. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. 2. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. Bunların seyahat ihtiyacı var. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. haberturk. İstanbul da iki nokta var. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. Mevcut bir otoyol var. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. Yerli ve milli üretiyoruz. Böyle projeleri severiz. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Bir önceki hafta Cibute deydim. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. Bunların ömrü 15 yıldır. Bu son derece kıymetli. Zengezur koridoru var. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. dakikada tren varmış olacak. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. Planlamamız lazım. haberturk. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. 2024 yatırım programına aldık. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. fazın açılışını yaptık. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. 35 milyon insanı konuşuyoruz. 1. Zaten kapasitede bu. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. Ankara-İzmir devam ediyor. Minumim 5-6 yıl sürer. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. O tarihe kalmadan başlarız. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. 3 faz olarak düşündük. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. Yıl sonuna doğru açmış olduk. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Birinci etapta demiryolu. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Yeryüzü artık yetmiyor. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. dakikada tren varmış olacak. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. 5-6 ay kapalı durumda. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. Orada kapasitemiz yüksek. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. O da 5-6 yıl sürecek proje. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Bolu Dağı ndan geçen. Ukrayna ya bile bunları sattık. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Sonrasında görev belediyelerindir. Hesap yapmayı severiz. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. O tarihe kalmadan başlarız.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Onlara da satmışız. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Projeler bitmek üzere. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. Orada da hizmet alıyoruz. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Minumim 5-6 yıl sürer. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. 2024 yatırım programına aldık. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. Orada şartlar değişti. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. O da 5-6 yıl sürecek proje. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. İstanbul da iki nokta var. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. Kesin proje sürecini başlattık. Birinci etapta demiryolu. dakikada tren varmış olacak. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. Sonrasında görev belediyelerindir. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. O tarihe kalmadan başlarız. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Zaten kapasitede bu. Yerli ve milli üretiyoruz. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Bir önceki hafta Cibute deydim. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. Bunun planlaması yapıldı. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. haberturk. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. Güney ve Orta koridor var. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. dakikada tren varmış olacak. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. Bunların ömrü 15 yıldır. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. 2. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Gaziantep te olması manidar. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. Yeryüzü artık yetmiyor. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. Orada özellikle bir cami var. Bunların seyahat ihtiyacı var. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. haberturk. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. Planlamamız lazım. Bütün Avrupa ya gidebilecek. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. 3 faz olarak düşündük. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. Daha güvenli olması gerekir. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. 24 saat kesintisiz çalışıyor. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. O tarihe kalmadan başlarız. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. Havayolu da ona yakın. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. Mevcut bir otoyol var. Ama metro tam çevrecidir. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Orayı artırmamız gerekir. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. Tüneller ciddi hasar gördü. haberturk. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Şu aylarda 600 civarında. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Böyle projeleri severiz. Üstünden pist geçiyordu. Zengezur koridoru var. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. fazın açılışını yaptık. Orada kapasitemiz yüksek. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Gaziantep te deniyoruz. Uydular bunun vazgeçilmezi. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. Minumim 5-6 yıl sürer. Proje hazır hale geldi. Kesin proje sürecini başlattık. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. Ankara-İzmir devam ediyor. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. Bunun ihalesini yaptık. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. 1. Yıl sonuna doğru açmış olduk. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. Hesap yapmayı severiz. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. 35 milyon insanı konuşuyoruz. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. 5-6 ay kapalı durumda. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. Bu son derece kıymetli. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. Ukrayna ya bile bunları sattık. Belli bir kapasitesi var. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Bolu Dağı ndan geçen. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük.