Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

 
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Onlara da satmışız. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. 35 milyon insanı konuşuyoruz. Tüneller ciddi hasar gördü. Minumim 5-6 yıl sürer. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. Uydular bunun vazgeçilmezi. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Ama metro tam çevrecidir. O da 5-6 yıl sürecek proje. dakikada tren varmış olacak. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. fazın açılışını yaptık. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. 2. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Bunun ihalesini yaptık. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Proje hazır hale geldi. Gaziantep te deniyoruz. Sonrasında görev belediyelerindir. 5-6 ay kapalı durumda. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Orada kapasitemiz yüksek. haberturk. Gaziantep te olması manidar. Orada da hizmet alıyoruz. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. Orayı artırmamız gerekir. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. Bunun planlaması yapıldı. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. dakikada tren varmış olacak. İstanbul da iki nokta var. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Belli bir kapasitesi var. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Ankara-İzmir devam ediyor. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. Hesap yapmayı severiz. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. Kesin proje sürecini başlattık. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. haberturk. Yıl sonuna doğru açmış olduk. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Bunların ömrü 15 yıldır. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. 24 saat kesintisiz çalışıyor. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. O tarihe kalmadan başlarız. Planlamamız lazım. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. Bunların seyahat ihtiyacı var. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. O tarihe kalmadan başlarız. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. Güney ve Orta koridor var. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. Böyle projeleri severiz. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. Yerli ve milli üretiyoruz. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. Bir önceki hafta Cibute deydim. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. 1. haberturk. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. Bolu Dağı ndan geçen. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. Minumim 5-6 yıl sürer. Zengezur koridoru var. Zaten kapasitede bu. Mevcut bir otoyol var. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Kesin proje sürecini başlattık. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. Birinci etapta demiryolu. Orada şartlar değişti. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. Ukrayna ya bile bunları sattık. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. 2024 yatırım programına aldık. Havayolu da ona yakın. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Şu aylarda 600 civarında. 3 faz olarak düşündük. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. Daha güvenli olması gerekir. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. Projeler bitmek üzere. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Bu son derece kıymetli. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. Yeryüzü artık yetmiyor. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Üstünden pist geçiyordu. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. Orada özellikle bir cami var. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. Minumim 5-6 yıl sürer. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. Bunun ihalesini yaptık. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Hesap yapmayı severiz. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. dakikada tren varmış olacak. Orada şartlar değişti. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. 2024 yatırım programına aldık. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. O tarihe kalmadan başlarız. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. Belli bir kapasitesi var. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Tüneller ciddi hasar gördü. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. Zengezur koridoru var. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. Orada kapasitemiz yüksek. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. Havayolu da ona yakın. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. Uydular bunun vazgeçilmezi. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. Bu son derece kıymetli. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. 5-6 ay kapalı durumda. Böyle projeleri severiz. Şu aylarda 600 civarında. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. haberturk. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Bolu Dağı ndan geçen. Ama metro tam çevrecidir. Ankara-İzmir devam ediyor. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Güney ve Orta koridor var. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. 2. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Yıl sonuna doğru açmış olduk. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. Kesin proje sürecini başlattık. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. 24 saat kesintisiz çalışıyor. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Planlamamız lazım. O da 5-6 yıl sürecek proje. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Mevcut bir otoyol var. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. Ukrayna ya bile bunları sattık. Proje hazır hale geldi. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. Zaten kapasitede bu. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. fazın açılışını yaptık. Gaziantep te olması manidar. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. Yeryüzü artık yetmiyor. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. Onlara da satmışız. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. dakikada tren varmış olacak. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. Bir önceki hafta Cibute deydim. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. Birinci etapta demiryolu. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. O tarihe kalmadan başlarız. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Projeler bitmek üzere. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. 1. Bunların seyahat ihtiyacı var. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. Yerli ve milli üretiyoruz. haberturk. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. Orada da hizmet alıyoruz. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Üstünden pist geçiyordu. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. Kesin proje sürecini başlattık. Sonrasında görev belediyelerindir. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. 3 faz olarak düşündük. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. haberturk. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. Minumim 5-6 yıl sürer. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. Bunların ömrü 15 yıldır. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Bunun planlaması yapıldı. Gaziantep te deniyoruz. Orayı artırmamız gerekir. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. Orada özellikle bir cami var. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Daha güvenli olması gerekir. İstanbul da iki nokta var. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. 35 milyon insanı konuşuyoruz. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80.