Gerçeği Yansıtıyor mu? Ankara Pavyonlarının Tanınan İsimleri Kirli Dilek ve Sıla Pavyon Sahnelerini Yorumladı

 
Gerçeği Yansıtıyor mu? Ankara Pavyonlarının Tanınan İsimleri Kirli Dilek ve Sıla Pavyon Sahnelerini Yorumladı Gerçeği Yansıtıyor mu? Ankara Pavyonlarının Tanınan İsimleri Kirli Dilek ve Sıla Pavyon Sahnelerini Yorumladı

Bizde şeydi ama çaresizlik vardı. . ''Kaşıklarla oynaması dikkat çekiyor. Küçük yaşta başlayan kızlar var mı kontrol ediyorlar. . 55 yaşında bıraktı alemi. Ya kardeştir ya aşktır. 85 bin hak getire. Orada adam dalarlar. İçinde bir kere cinsellik var. . . Ben fırsat vermem. Ankara'nın tanınan isimleri Kirli Dilek ve Sıla Sultan isimli pavyon çalışanları, TepkiKolik kanalına konuk oldu; dizilerdeki pavyon sahnelerini yorumlayıp alemle ilgili merak edilen soruları yanıtladı!Dizilerimiz tabii ki İnci Taneleri, Behzat Ç. Alemin en küçüğüydüm. . Geçen adam 85 bin ödedi ben 16 bin kazandım. . Birinin kolundan tutup da pavyona başlatmadım. 3 alıyorsan bunun günlüğü, kuaförü, taksisi. Bu alem güzel değil, bizler düştüğümüz için bu alemdeyiz. ''Böyle senaryo değil gerçekler var. Yakışmamış. . . Yani 27 yıl. Eğer tanıyorsam müşteriyi kaldırırım masadan oynatırım. ''Benim 27 yıldır evet çevremde çok arkadaşım da oldu çalışan da oldu. Evlendim!''Valla 27 yılda nereden baksan 500-1000 kere evlilik teklifi almışımdır. Çok da güzel oynamış, filme yakışmış mı evet, yakışmış. . Sevmese bile sevgili yapıp pavyona başlatıyor. Allah işinizi rast getirsin. Gerçekten birini sevmeye korkuyorsun, cesaretin yok. Eğilmek var, o şekilde oynamak var ama. ''Ben evlenme vaadiyle 3 ay birlikte yaşadım. . , Yasak Elma, Ezel, Yalan Dünya ve Arka Sokaklar. ''Pavyona girmeden önce ben müşteriyken başıma geldi. . (Dilber'i taklit ederek) Ben böyle bir şey görmedim ya. Aslında olmaması lazım. ' dedim. . Kabadayılar mafyalar gelirdi patrona 'Al bunu' derdi 5-6 ay hesap ödemeden eğlenirlerdi. . . 'Sıla: 'Çok normal. Yokluğun dibinden gelmiştik. . . Şimdiki nesilde de arkadaşlarına vesile olup kandıran %80 bu alemde. Her kadının arkasında bir erkek vardı. . Yabancı ülkeden gelme, çalışma sigortası olmadan kaçak çalıştırılan genç kızlarımızdan birisi. Ben sana söyle diyeyim 126 bin gördüm, bir gecede!'Burak: 'Ayıptır sorması ne kadarı sana geliyor?'Sıla: 'Ne kadar içtiysen. . Eskiden bir sistem vardı tüm artistler yevmiye alıyor. Bir kişiden duymuyorsun, 300-500 kişiden duyuyorsun. Gençlerimizi Allah korusun, özenmesinler. . Bundan daha profesyonel olabilirim. . Bir çıkış yolu olarak gördük. . Allah da bana o günü nasip etmesin bu saatten sonra. Tarla bir onun üstüne döndü bir benim üstüme döndü bir de evlendi şimdi Kara Ceylan'ın üstüne döndü. Para gösteren adam her zaman farklıdır. . '. Karşıdaki masa ise güzel bir masadır, işlek bir masadır, kopartacak bir masadır. Öyle her parası olan da alınmıyordu. Benim mesleğim oldu ama büyük bedel ödedim. . Polis uygulaması oluyor. Artık aleme girenlerin %90'ı üniversite öğrencisi. . 'Dilek: 'Yabancı uyruklu kardeşimiz yeni 1-2 senelik. . İnci Taneleri dizisinin Dilber'iyle yeniden gün yüzüne çıkan pavyon alemi ve kültürü herkesin gündeminde. . . . Bir de lakabın varsa kalkarlar hemen çünkü isim yazılıyor. 'O benim babam. . 'Burak: 'Burada mesela sen dans ediyor olsaydım 'Daha iyi kıvırırdım bu işi' der misin?'Dilek: 'Bu ispatlanmış bir şey. Şu da var yeni nesiller 'Aa ben çok para kazandım' deyip zenginliği görüyor. . . Disiplinde edebi budur. 'G*tünü çok yaydın kalk oynayalım' diyorum. . ''Beni hiçbir garson oturduğum masadan alamaz, öyle bir lüksü yok asla. A Gazinosu'nda bir sevgili B Gazinosu'nda bir sevgili. . Benim de bir sevgilim vardı, o kişi gelince onun masasında biraz az içiyorum. Hiçbir müşterime selam vermem. . Tarlayı satıp patronla anlaşıyorlardı. . 'Burak: 'Tarla sattırır mı?'Dilek 'Şimdi diyeceksiniz 'Yine mi sen konuşuyorsunuz? Alemin benden büyük ablası vardı Sarı Leyla abla. Benim babam mekancı. . Sen yabancısın, zili boş ver kaşığı, oynamayı nereden öğrendin?''Bir kere bu imkansız. Dur bir bakayım oluyorsun. Cidden. ''Pavyon baya iyi yansıtılmış. . ''Sözler biraz abartı ama doğru. Şimdi artık bu alemin içerisine gelen müşteriler, bu alemde çalışan bayanlara alıştığı için dışarıdan gelen bayan daha dikkat çekiyor. . ''Burada bayanın işi tabii ki para. Cidden yok. . . Bir saygı vardır ya adamlara karşı. Tavsiye etmem!'Dilek: 'Dansı evet Ankara havası güzel bir eğitim aldığı belli. ''Çoğu müşteri de kendini bir iki kadehten sonra kabadayı zanneder kendini. Estiririm, toz kalmaz sahnede. Burada bildiğin kurgu, sallamasyon. . Biri uzun uzun bakarsa başka bir şeye çekiyorum dikkatimi. Ama çok değer verdiğim bir insansan ya da bir artist kendini biliyorsa müsaade isteyerek kalkabilir. Mafyasıyla oturdum, iyisiyle oturdum, emniyetle oturdum, tehditle oturdum, kaçırıldım. . . Ben 16 yaşında başladım sene 96. Şimdi içtiğinin yarısı mekana kalıyor, sana bilezik takıyorlar. . ''Ya böyle bir oynayış şekli yok ya. İnandırıcı gelmiyor. . . . Ben bugün Seymenler'le ile de oynayabilirim, erkek Ankara havası ayrı. . ''Benim dönemimde çok kadın cinayetleri, kaçırılan kadınlarımız, vurulan, intihar süsü verilen. ''Zorbalık var. . . Bizim işimiz de maddiyat diye düşünüyorum. Dedim ya 'Her kadının arkasında bir erkek var' Kiminin kocası, kiminin sevgilisi. 'Buradan bütün gençlerimize diyorum: okuyun! Sakın bu alemlerin önünden geçmeyin. . 'Bayanın bir masadan direkt müsaade alması, karşıdaki insana saygısını gösterir. . . ''Genelde zaten %80 oluyor. Sakın özenmeyin. Birisi bana bakınca çok utanıyorum. . Onu da belirteyim. . Bunlar gerçek. Bizim Ankara'da asla yani direkt dalga meselesi olur. . Hele ki yanımdaki sevdiğim bir insansa. Oturuyoruz biz, babamı sevgilim zannettiler. Kendimiz işin içinde olduğumuz için çok normal. 28-29 yaşlarında bir adam ben tuvalete giderken arkamdan geldi 'Yanınızdaki sevgiliniz yaşlı değil mi?' dedi. Masa ve iş disiplinine göre gerçekten ayıptır çünkü sen bana değer veriyorsun, sohbet etmeye gidiyorsun. Sadece saz eksik. Hepsinden para alıyor, zenginlik. Sen beni sayarken ben masadan müsaade alıyorsam seni bozmuş anlamına geliyorum.

Gerçeği Yansıtıyor mu? Ankara Pavyonlarının Tanınan İsimleri Kirli Dilek ve Sıla Pavyon Sahnelerini Yorumladı

. Şu da var yeni nesiller 'Aa ben çok para kazandım' deyip zenginliği görüyor. . Masa ve iş disiplinine göre gerçekten ayıptır çünkü sen bana değer veriyorsun, sohbet etmeye gidiyorsun. . Eğer tanıyorsam müşteriyi kaldırırım masadan oynatırım. Eskiden bir sistem vardı tüm artistler yevmiye alıyor. Sen yabancısın, zili boş ver kaşığı, oynamayı nereden öğrendin?''Bir kere bu imkansız. , Yasak Elma, Ezel, Yalan Dünya ve Arka Sokaklar. Sakın özenmeyin. Disiplinde edebi budur. Bunlar gerçek. Şimdi artık bu alemin içerisine gelen müşteriler, bu alemde çalışan bayanlara alıştığı için dışarıdan gelen bayan daha dikkat çekiyor. . Ben bugün Seymenler'le ile de oynayabilirim, erkek Ankara havası ayrı. . . 'Sıla: 'Çok normal. . ''Ya böyle bir oynayış şekli yok ya. Cidden. ''Kaşıklarla oynaması dikkat çekiyor. . Ben sana söyle diyeyim 126 bin gördüm, bir gecede!'Burak: 'Ayıptır sorması ne kadarı sana geliyor?'Sıla: 'Ne kadar içtiysen. Kabadayılar mafyalar gelirdi patrona 'Al bunu' derdi 5-6 ay hesap ödemeden eğlenirlerdi. Sen beni sayarken ben masadan müsaade alıyorsam seni bozmuş anlamına geliyorum. ' dedim. Bizim Ankara'da asla yani direkt dalga meselesi olur. 'Bayanın bir masadan direkt müsaade alması, karşıdaki insana saygısını gösterir. ''Burada bayanın işi tabii ki para. Benim babam mekancı. . . . Gerçekten birini sevmeye korkuyorsun, cesaretin yok. Yakışmamış. . Aslında olmaması lazım. . 'Burak: 'Tarla sattırır mı?'Dilek 'Şimdi diyeceksiniz 'Yine mi sen konuşuyorsunuz? Alemin benden büyük ablası vardı Sarı Leyla abla. Tavsiye etmem!'Dilek: 'Dansı evet Ankara havası güzel bir eğitim aldığı belli. Polis uygulaması oluyor. ''Genelde zaten %80 oluyor. Yani 27 yıl. A Gazinosu'nda bir sevgili B Gazinosu'nda bir sevgili. 'Buradan bütün gençlerimize diyorum: okuyun! Sakın bu alemlerin önünden geçmeyin. . Geçen adam 85 bin ödedi ben 16 bin kazandım. ''Ben evlenme vaadiyle 3 ay birlikte yaşadım. . . Hele ki yanımdaki sevdiğim bir insansa. . . Para gösteren adam her zaman farklıdır. Alemin en küçüğüydüm. . Bizde şeydi ama çaresizlik vardı. ''Benim dönemimde çok kadın cinayetleri, kaçırılan kadınlarımız, vurulan, intihar süsü verilen. Cidden yok. Ama çok değer verdiğim bir insansan ya da bir artist kendini biliyorsa müsaade isteyerek kalkabilir. . '. . . Ben 16 yaşında başladım sene 96. Öyle her parası olan da alınmıyordu. Birisi bana bakınca çok utanıyorum. Bir saygı vardır ya adamlara karşı. . Benim mesleğim oldu ama büyük bedel ödedim. ''Böyle senaryo değil gerçekler var. İçinde bir kere cinsellik var. . Şimdi içtiğinin yarısı mekana kalıyor, sana bilezik takıyorlar. . . Kendimiz işin içinde olduğumuz için çok normal. İnandırıcı gelmiyor. Dedim ya 'Her kadının arkasında bir erkek var' Kiminin kocası, kiminin sevgilisi. Dur bir bakayım oluyorsun. . Allah da bana o günü nasip etmesin bu saatten sonra. Yokluğun dibinden gelmiştik. ''Çoğu müşteri de kendini bir iki kadehten sonra kabadayı zanneder kendini. Bu alem güzel değil, bizler düştüğümüz için bu alemdeyiz. . Sadece saz eksik. Ankara'nın tanınan isimleri Kirli Dilek ve Sıla Sultan isimli pavyon çalışanları, TepkiKolik kanalına konuk oldu; dizilerdeki pavyon sahnelerini yorumlayıp alemle ilgili merak edilen soruları yanıtladı!Dizilerimiz tabii ki İnci Taneleri, Behzat Ç. 55 yaşında bıraktı alemi. Benim de bir sevgilim vardı, o kişi gelince onun masasında biraz az içiyorum. Karşıdaki masa ise güzel bir masadır, işlek bir masadır, kopartacak bir masadır. Gençlerimizi Allah korusun, özenmesinler. . . ''Zorbalık var. Tarla bir onun üstüne döndü bir benim üstüme döndü bir de evlendi şimdi Kara Ceylan'ın üstüne döndü. . Ben fırsat vermem. 'G*tünü çok yaydın kalk oynayalım' diyorum. (Dilber'i taklit ederek) Ben böyle bir şey görmedim ya. 'O benim babam. . ''Pavyona girmeden önce ben müşteriyken başıma geldi. 85 bin hak getire. Evlendim!''Valla 27 yılda nereden baksan 500-1000 kere evlilik teklifi almışımdır. Oturuyoruz biz, babamı sevgilim zannettiler. ''Pavyon baya iyi yansıtılmış. ''Benim 27 yıldır evet çevremde çok arkadaşım da oldu çalışan da oldu. Çok da güzel oynamış, filme yakışmış mı evet, yakışmış. ''Sözler biraz abartı ama doğru. Bizim işimiz de maddiyat diye düşünüyorum. Onu da belirteyim. . . Hepsinden para alıyor, zenginlik. . Bir kişiden duymuyorsun, 300-500 kişiden duyuyorsun. . Burada bildiğin kurgu, sallamasyon. Birinin kolundan tutup da pavyona başlatmadım. . . . . Bir çıkış yolu olarak gördük. . 3 alıyorsan bunun günlüğü, kuaförü, taksisi. . . . . Bir de lakabın varsa kalkarlar hemen çünkü isim yazılıyor. Orada adam dalarlar. 'Dilek: 'Yabancı uyruklu kardeşimiz yeni 1-2 senelik. Sevmese bile sevgili yapıp pavyona başlatıyor. . Yabancı ülkeden gelme, çalışma sigortası olmadan kaçak çalıştırılan genç kızlarımızdan birisi. Her kadının arkasında bir erkek vardı. . 28-29 yaşlarında bir adam ben tuvalete giderken arkamdan geldi 'Yanınızdaki sevgiliniz yaşlı değil mi?' dedi. . Artık aleme girenlerin %90'ı üniversite öğrencisi. . Ya kardeştir ya aşktır. Şimdiki nesilde de arkadaşlarına vesile olup kandıran %80 bu alemde. Bundan daha profesyonel olabilirim. Küçük yaşta başlayan kızlar var mı kontrol ediyorlar. Estiririm, toz kalmaz sahnede. . Biri uzun uzun bakarsa başka bir şeye çekiyorum dikkatimi. İnci Taneleri dizisinin Dilber'iyle yeniden gün yüzüne çıkan pavyon alemi ve kültürü herkesin gündeminde. Hiçbir müşterime selam vermem. ''Beni hiçbir garson oturduğum masadan alamaz, öyle bir lüksü yok asla. Tarlayı satıp patronla anlaşıyorlardı. . . . 'Burak: 'Burada mesela sen dans ediyor olsaydım 'Daha iyi kıvırırdım bu işi' der misin?'Dilek: 'Bu ispatlanmış bir şey. . Eğilmek var, o şekilde oynamak var ama. . Allah işinizi rast getirsin. . Mafyasıyla oturdum, iyisiyle oturdum, emniyetle oturdum, tehditle oturdum, kaçırıldım.