"Alplerin Titanik'i" 90 yıl sonra yüzeye çıkacak

 

Säntis Buharlı Gemisi, 1933 yılında sular altına gömülmüştü. Gemi o kadar iyi korunmuş ki, enkazına giden dalgıçlar orijinal boyanın hala iyi durumda olduğunu söylüyor.  \"Alplerin Titanik'i\" olarak adlandırılan gemi, gömülü olduğu 210 metre derinlikten su yüzeyine çıkarılacak. Ancak Thurgau Kantonu, projeye mali destek vermekten vazgeçti ve Paganini'yi enkaz için alternatif bir destek aramak zorunda bıraktı. İlk kaldırma işlemi Säntis'i deniz yatağından 12 m derinliğe getirecek, ardından Nisan ayında yüzeye çıkarma işlemi gerçekleştirilecek. Gemi daha sonra Romanshorn Gemi Kurtarma Derneği tarafından satın alındı ​​ve yüzeye çıkarılması için planlar yapıldı. Ancak gezegendeki en iyi bilinen gemi enkazından farklı olarak Säntis, kıyıya dönüş yapmak için küllerinden yeniden doğacak.  \"Alplerin Titanik'i\" olarak adlandırılan gemi, gömülü olduğu 210 metre derinlikten su yüzeyine çıkarılacak. O yıllarda geminin denize açılmaya uygun olmadığı ve hurdaya çıkarılmasının çok pahalı olduğu düşünülünce, geminin sahibi olan Swiss Lake Constance Shipping Company, Säntis'i gölün ortasına götürdü ve 210 metre derinliğe batırdı. TİTANİK İLE BENZERLİĞİ Säntis, Titanik ile benzerliğinden dolayı \"Alplerin Titanik'i\" lakabını kazandı. Säntis, Titanik batmadan 20 yıl önce hizmete girmişti. ","articleSection":"Dünya","articleBody":"Säntis Buharlı Gemisi, 1933 yılında sular altına gömülmüştü. Dalgıçlar, gemiyi yüzeye yaklaştırmak için şişirmeden önce torbaları gemiye bağlayacaklar. Her iki devasa gemi de batarken devasa kıç tarafı sudan çıktı ve daha sonra yavaşça tekrar sulara gömüldü. 40 yıl boyunca faaliyet gösteren gemi, aynı anda 400'e kadar yolcu taşıdı. 1933 yılında Konstanz Gölü'nün ürkütücü suları altında battıktan sonra Säntis, her iki geminin de batması nedeniyle Titanik ile talihsiz bir karşılaştırmaya maruz kaldı. Säntis, başlangıçta Konstanz Gölü çevresinde yolcu taşıyan bir feribottu. KALDIRMA ÇALIŞMALARI MART AYINDA BAŞLAYACAKGemiyi kaldırma çalışmalarının bu yılın Mart ayında başlaması planlanıyor. Almanya, İsviçre ve Avusturya arasındaki  Konstanz Gölü'nden çıkarılacak olan geminin sergilenmesi bekleniyor. Başkan Paganini, geminin İsviçre'de bir müzede sergilenmesinin planlandığını söylüyor. Almanya, İsviçre ve Avusturya arasındaki  Konstanz Gölü'nden çıkarılacak olan geminin sergilenmesi bekleniyor. Bunlar su altında çalışan balonlara benziyor, içlerini hava ile dolduruyorsunuz ve sonra kaldırıyorlar. Fakat Säntis bulunduğu gölün koşulları nedeniyle çok daha iyi durumda. Ancak motorlarını kömürden petrole geçirme yönündeki hatalı karar ve bölgede yaşanan ekonomik gerilemenin ardından, gemiyi batırma kararı alındı. Ancak istilacı bir midye türü tarafından yok edilme tehlikesiyle karşı karşıya olan Säntis'i kurtarmak için zaman daralıyor. Bu da Säntis gemisini Titanik'ten çok daha eski yapıyor. . \" diye konuştu. Säntis daha sonra, Romanshorn'daki tersanede yenilenecek. Gemi Kurtarma Derneği Başkanı Silvan Paganini \"En ucuz çözüm kaldırma torbaları. İkili ayrıca, her ikisinin de benzersiz üç silindirli buhar motoru kullanması gibi, nasıl inşa edildikleri ve kullanıldıkları konusunda bir dizi teknik benzerliği paylaşıyor.

"Alplerin Titanik'i" 90 yıl sonra yüzeye çıkacak

","articleSection":"Dünya","articleBody":"Säntis Buharlı Gemisi, 1933 yılında sular altına gömülmüştü. Gemi daha sonra Romanshorn Gemi Kurtarma Derneği tarafından satın alındı ​​ve yüzeye çıkarılması için planlar yapıldı. Fakat Säntis bulunduğu gölün koşulları nedeniyle çok daha iyi durumda. Başkan Paganini, geminin İsviçre'de bir müzede sergilenmesinin planlandığını söylüyor. Almanya, İsviçre ve Avusturya arasındaki  Konstanz Gölü'nden çıkarılacak olan geminin sergilenmesi bekleniyor. Säntis Buharlı Gemisi, 1933 yılında sular altına gömülmüştü. \" diye konuştu. İkili ayrıca, her ikisinin de benzersiz üç silindirli buhar motoru kullanması gibi, nasıl inşa edildikleri ve kullanıldıkları konusunda bir dizi teknik benzerliği paylaşıyor. Säntis daha sonra, Romanshorn'daki tersanede yenilenecek. Gemi o kadar iyi korunmuş ki, enkazına giden dalgıçlar orijinal boyanın hala iyi durumda olduğunu söylüyor. Säntis, başlangıçta Konstanz Gölü çevresinde yolcu taşıyan bir feribottu. Bunlar su altında çalışan balonlara benziyor, içlerini hava ile dolduruyorsunuz ve sonra kaldırıyorlar.  \"Alplerin Titanik'i\" olarak adlandırılan gemi, gömülü olduğu 210 metre derinlikten su yüzeyine çıkarılacak. Dalgıçlar, gemiyi yüzeye yaklaştırmak için şişirmeden önce torbaları gemiye bağlayacaklar. 1933 yılında Konstanz Gölü'nün ürkütücü suları altında battıktan sonra Säntis, her iki geminin de batması nedeniyle Titanik ile talihsiz bir karşılaştırmaya maruz kaldı.  \"Alplerin Titanik'i\" olarak adlandırılan gemi, gömülü olduğu 210 metre derinlikten su yüzeyine çıkarılacak. Ancak motorlarını kömürden petrole geçirme yönündeki hatalı karar ve bölgede yaşanan ekonomik gerilemenin ardından, gemiyi batırma kararı alındı. Gemi Kurtarma Derneği Başkanı Silvan Paganini \"En ucuz çözüm kaldırma torbaları. TİTANİK İLE BENZERLİĞİ Säntis, Titanik ile benzerliğinden dolayı \"Alplerin Titanik'i\" lakabını kazandı. . Her iki devasa gemi de batarken devasa kıç tarafı sudan çıktı ve daha sonra yavaşça tekrar sulara gömüldü. Ancak istilacı bir midye türü tarafından yok edilme tehlikesiyle karşı karşıya olan Säntis'i kurtarmak için zaman daralıyor. KALDIRMA ÇALIŞMALARI MART AYINDA BAŞLAYACAKGemiyi kaldırma çalışmalarının bu yılın Mart ayında başlaması planlanıyor. Säntis, Titanik batmadan 20 yıl önce hizmete girmişti. 40 yıl boyunca faaliyet gösteren gemi, aynı anda 400'e kadar yolcu taşıdı. Ancak gezegendeki en iyi bilinen gemi enkazından farklı olarak Säntis, kıyıya dönüş yapmak için küllerinden yeniden doğacak. Almanya, İsviçre ve Avusturya arasındaki  Konstanz Gölü'nden çıkarılacak olan geminin sergilenmesi bekleniyor. İlk kaldırma işlemi Säntis'i deniz yatağından 12 m derinliğe getirecek, ardından Nisan ayında yüzeye çıkarma işlemi gerçekleştirilecek. O yıllarda geminin denize açılmaya uygun olmadığı ve hurdaya çıkarılmasının çok pahalı olduğu düşünülünce, geminin sahibi olan Swiss Lake Constance Shipping Company, Säntis'i gölün ortasına götürdü ve 210 metre derinliğe batırdı. Ancak Thurgau Kantonu, projeye mali destek vermekten vazgeçti ve Paganini'yi enkaz için alternatif bir destek aramak zorunda bıraktı. Bu da Säntis gemisini Titanik'ten çok daha eski yapıyor.