Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

 
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

Bunların seyahat ihtiyacı var. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. Orada özellikle bir cami var. Bunun planlaması yapıldı. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Minumim 5-6 yıl sürer. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. Yerli ve milli üretiyoruz. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. Yeryüzü artık yetmiyor. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. Tüneller ciddi hasar gördü. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. Gaziantep te olması manidar. Hesap yapmayı severiz. Sonrasında görev belediyelerindir. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. Zaten kapasitede bu. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. O tarihe kalmadan başlarız. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. Daha güvenli olması gerekir. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Orayı artırmamız gerekir. haberturk. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. Projeler bitmek üzere. İstanbul da iki nokta var. Kesin proje sürecini başlattık. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. 2. 24 saat kesintisiz çalışıyor. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. O tarihe kalmadan başlarız. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. haberturk. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Bu son derece kıymetli. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Orada da hizmet alıyoruz. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Üstünden pist geçiyordu. dakikada tren varmış olacak. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. 3 faz olarak düşündük. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Uydular bunun vazgeçilmezi. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. Minumim 5-6 yıl sürer. 35 milyon insanı konuşuyoruz. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. Ankara-İzmir devam ediyor. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. Ama metro tam çevrecidir. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. Orada şartlar değişti. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. Havayolu da ona yakın. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. Planlamamız lazım. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. 2024 yatırım programına aldık. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. dakikada tren varmış olacak. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. Ukrayna ya bile bunları sattık. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Bunların ömrü 15 yıldır. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. Yıl sonuna doğru açmış olduk. Böyle projeleri severiz. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Bolu Dağı ndan geçen. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Orada kapasitemiz yüksek. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Bir önceki hafta Cibute deydim. haberturk. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. Bunun ihalesini yaptık. Proje hazır hale geldi. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. Güney ve Orta koridor var. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. O da 5-6 yıl sürecek proje. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. fazın açılışını yaptık. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. Zengezur koridoru var. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Şu aylarda 600 civarında. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. Gaziantep te deniyoruz. Belli bir kapasitesi var. 5-6 ay kapalı durumda. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. Onlara da satmışız. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Birinci etapta demiryolu. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Kesin proje sürecini başlattık. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. 1. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. Mevcut bir otoyol var.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. O tarihe kalmadan başlarız. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. haberturk. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Planlamamız lazım. Hesap yapmayı severiz. Kesin proje sürecini başlattık. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. O tarihe kalmadan başlarız. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. Bunun ihalesini yaptık. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. dakikada tren varmış olacak. Yeryüzü artık yetmiyor. Şu aylarda 600 civarında. Orada kapasitemiz yüksek. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. Mevcut bir otoyol var. Uydular bunun vazgeçilmezi. Proje hazır hale geldi. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Havayolu da ona yakın. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. 5-6 ay kapalı durumda. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Belli bir kapasitesi var. Orada şartlar değişti. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. Kesin proje sürecini başlattık. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. Ankara-İzmir devam ediyor. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. dakikada tren varmış olacak. Ama metro tam çevrecidir. Bunların ömrü 15 yıldır. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Tüneller ciddi hasar gördü. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Orada özellikle bir cami var. Gaziantep te deniyoruz. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. 24 saat kesintisiz çalışıyor. Birinci etapta demiryolu. Zengezur koridoru var. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. Bunların seyahat ihtiyacı var. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Bu son derece kıymetli. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. 2024 yatırım programına aldık. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. 3 faz olarak düşündük. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. Böyle projeleri severiz. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. Güney ve Orta koridor var. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Zaten kapasitede bu. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Üstünden pist geçiyordu. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Sonrasında görev belediyelerindir. haberturk. Daha güvenli olması gerekir. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. Bolu Dağı ndan geçen. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Orayı artırmamız gerekir. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. Minumim 5-6 yıl sürer. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. Bir önceki hafta Cibute deydim. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. İstanbul da iki nokta var. 1. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. Minumim 5-6 yıl sürer. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. haberturk. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. Projeler bitmek üzere. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. fazın açılışını yaptık. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. Yerli ve milli üretiyoruz. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Orada da hizmet alıyoruz. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. Onlara da satmışız. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. O da 5-6 yıl sürecek proje. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. 35 milyon insanı konuşuyoruz. 2. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. Ukrayna ya bile bunları sattık. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. Gaziantep te olması manidar. Yıl sonuna doğru açmış olduk. Bunun planlaması yapıldı. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. Bütün Avrupa ya gidebilecek.