Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

 
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. 24 saat kesintisiz çalışıyor. Tüneller ciddi hasar gördü. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. O da 5-6 yıl sürecek proje. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. haberturk. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. Yerli ve milli üretiyoruz. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. haberturk. fazın açılışını yaptık. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. Projeler bitmek üzere. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Havayolu da ona yakın. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Orada kapasitemiz yüksek. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Bunun ihalesini yaptık. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Yıl sonuna doğru açmış olduk. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. Orayı artırmamız gerekir. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Zengezur koridoru var. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. 3 faz olarak düşündük. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Zaten kapasitede bu. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. O tarihe kalmadan başlarız. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. Daha güvenli olması gerekir. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Bu son derece kıymetli. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. Bolu Dağı ndan geçen. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. Üstünden pist geçiyordu. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. dakikada tren varmış olacak. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Sonrasında görev belediyelerindir. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. 1. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Yeryüzü artık yetmiyor. Ukrayna ya bile bunları sattık. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. Bir önceki hafta Cibute deydim. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Güney ve Orta koridor var. Uydular bunun vazgeçilmezi. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. Planlamamız lazım. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. Mevcut bir otoyol var. haberturk. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Şu aylarda 600 civarında. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. 2. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Birinci etapta demiryolu. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. Ankara-İzmir devam ediyor. 2024 yatırım programına aldık. Proje hazır hale geldi. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. 35 milyon insanı konuşuyoruz. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. O tarihe kalmadan başlarız. 5-6 ay kapalı durumda. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. Onlara da satmışız. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Hesap yapmayı severiz. Gaziantep te deniyoruz. Minumim 5-6 yıl sürer. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Ama metro tam çevrecidir. Kesin proje sürecini başlattık. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Orada da hizmet alıyoruz. Orada şartlar değişti. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. Bunların ömrü 15 yıldır. Kesin proje sürecini başlattık. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. Gaziantep te olması manidar. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Orada özellikle bir cami var. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. Bunun planlaması yapıldı. Minumim 5-6 yıl sürer. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. Bunların seyahat ihtiyacı var. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Böyle projeleri severiz. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Belli bir kapasitesi var. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. dakikada tren varmış olacak. İstanbul da iki nokta var.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. Daha güvenli olması gerekir. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Orada da hizmet alıyoruz. Birinci etapta demiryolu. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. haberturk. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. 24 saat kesintisiz çalışıyor. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Ankara-İzmir devam ediyor. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Bunun planlaması yapıldı. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. O tarihe kalmadan başlarız. Gaziantep te deniyoruz. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. Proje hazır hale geldi. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Hesap yapmayı severiz. Yıl sonuna doğru açmış olduk. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. Mevcut bir otoyol var. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. Üstünden pist geçiyordu. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. 3 faz olarak düşündük. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. dakikada tren varmış olacak. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. Ukrayna ya bile bunları sattık. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. İstanbul da iki nokta var. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. Bunların ömrü 15 yıldır. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. Projeler bitmek üzere. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. Planlamamız lazım. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. 1. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Şu aylarda 600 civarında. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. O tarihe kalmadan başlarız. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. 5-6 ay kapalı durumda. 35 milyon insanı konuşuyoruz. Bu son derece kıymetli. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Bolu Dağı ndan geçen. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Uydular bunun vazgeçilmezi. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. dakikada tren varmış olacak. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. haberturk. Onlara da satmışız. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Zaten kapasitede bu. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. Orada şartlar değişti. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Orada özellikle bir cami var. Belli bir kapasitesi var. 2. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. Minumim 5-6 yıl sürer. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. Kesin proje sürecini başlattık. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. 2024 yatırım programına aldık. Gaziantep te olması manidar. Ama metro tam çevrecidir. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. Yerli ve milli üretiyoruz. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Bir önceki hafta Cibute deydim. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Güney ve Orta koridor var. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. Zengezur koridoru var. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. O da 5-6 yıl sürecek proje. Bunların seyahat ihtiyacı var. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Tüneller ciddi hasar gördü. Minumim 5-6 yıl sürer. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. Bunun ihalesini yaptık. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Orayı artırmamız gerekir. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. fazın açılışını yaptık. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. Yeryüzü artık yetmiyor. Kesin proje sürecini başlattık. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. haberturk. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Orada kapasitemiz yüksek. Sonrasında görev belediyelerindir. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Böyle projeleri severiz. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. Havayolu da ona yakın. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Şu anda Marmaray dan geçiş var.