Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

 
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

5-6 ay kapalı durumda. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Birinci etapta demiryolu. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Zengezur koridoru var. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. dakikada tren varmış olacak. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. Hesap yapmayı severiz. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. Bunların ömrü 15 yıldır. Uydular bunun vazgeçilmezi. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. haberturk. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. Orada da hizmet alıyoruz. Bolu Dağı ndan geçen. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. dakikada tren varmış olacak. Onlara da satmışız. Üstünden pist geçiyordu. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. Kesin proje sürecini başlattık. Orada özellikle bir cami var. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. Minumim 5-6 yıl sürer. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Böyle projeleri severiz. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. O tarihe kalmadan başlarız. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. Belli bir kapasitesi var. Orayı artırmamız gerekir. Onay makamı bizim Bakanlığımız. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. 35 milyon insanı konuşuyoruz. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. O da 5-6 yıl sürecek proje. Minumim 5-6 yıl sürer. Projeler bitmek üzere. Havayolu da ona yakın. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. Yeryüzü artık yetmiyor. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Ama metro tam çevrecidir. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Zaten kapasitede bu. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. Ukrayna ya bile bunları sattık. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Orada şartlar değişti. O tarihe kalmadan başlarız. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. fazın açılışını yaptık. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. Daha güvenli olması gerekir. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. 2. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. 3 faz olarak düşündük. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Orada kapasitemiz yüksek. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. 2024 yatırım programına aldık. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. Sonrasında görev belediyelerindir. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Yıl sonuna doğru açmış olduk. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. İstanbul da iki nokta var. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. Gaziantep te olması manidar. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. Tüneller ciddi hasar gördü. Bunun planlaması yapıldı. Şu aylarda 600 civarında. Mevcut bir otoyol var. 1. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. Bunların seyahat ihtiyacı var. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. Kesin proje sürecini başlattık. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. haberturk. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Planlamamız lazım. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. Gaziantep te deniyoruz. Güney ve Orta koridor var. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. Bunun ihalesini yaptık. Proje hazır hale geldi. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. haberturk. 24 saat kesintisiz çalışıyor. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Yerli ve milli üretiyoruz. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. Bu son derece kıymetli. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. Bir önceki hafta Cibute deydim. Ankara-İzmir devam ediyor. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'te açıklamalar - İş-Yaşam Haberleri

2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Kızılay dan Esenboğa ya bağlanacak 28 kimoletre raylı sistem projemiz vardı. İnsanların refah düzeyi geliştikçe güvenlik de gelecektir. haberturk. Aynı yerde taşkın kodunu da alarak onun üzerine çıkacak şekilde yeni pistin inşasına başladık. Hedefimiz 82 milyona çıkarmak. Zaten kapasitede bu. Hesap yapmayı severiz. Karadeniz ve Akdeniz e deniz yoluyla liman bağlantısını sağlayarak ticaret yolunu tekamül ettirmiş olacağız. Planlamamız lazım. Demiryolunda Gaziantep-Narlı-Adıyaman-Malatya hattı halen kapalı. Ay sonu veya önümüzdeki ayın ilk günlerinde inşallah orayı açmış oluruz. Arnavutköy ile havalimanı arasındaki kesimi muhtemelen önümüzdeki ay içerisinde açmış oluruz. Biz diyoruz ki, hem daha kısa sürede seyahat edecek demiryolu hattı hem de yeni otoyol hattı ihtiyacımız var. Hem yenileme işlemini gerçekleştirmiş olacağız, daha kıymetlisi Ortadoğu ve Afrika da birçok alanı kapsama haline getireceğiz. Birinci etapta demiryolu. Tam oturttuktan sonra ihracatını gerçekleştirmeyi düşünüyoruz. Fırlatılacağı yere hazır hale geldi. dakikada tren varmış olacak. Süper Hızlı Trenle benzer süreci işleyeceğiz. Böyle projeleri severiz. Bilecik te çalışmalarımız bitince 3 saat 50 dakikaya inecek. Gayrattepe-Kağıthane yi çıktıktan sonra 4 tane devam eden var. Burada maksimum 30 dakikada gidebileceksiniz. Beypazarı-Nallıhan dan Ankara ya, Kuzey Marmara Otoyolu na başladık. Özel test merkezlerinde TUSAŞ ta devam ediyor. Biraz daha ete kemiğe büründürebilmeyi düşünüyoruz. Tam anlamıyla iğneyle kuyu kazıyoruz. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Hedefimiz önümüzdeki sene sonu. Burada esas bize kapasite sağlayacak olan hattı hayata geçireceğiz. Yoğun olduğu zamanlar Akyazı dan itibaren Ankara ya 3 şerit yetmemeye başladı. Orayı artırmamız gerekir. Ankara-İzmir devam ediyor. Her geçen gün kullanıldıkça kapasitesi artacaktır. Hatay Havalimanı nda pist kırıldı. Bakanlığın devam ettirdiği 52 kilometre var. Ovaköy den girecek Şanlıurfa, Gaziantep, Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kapıkule. 2030 yılında her iki projeyi hayata geçirmiş olacağız. İller Bankası bozulan altyapıyla ilgili çalışmalarına başladı. Oradaki caminin minareleri cami yönetimi ve Diyanet le görüşerek minarelerin boyutunu bize engel teşkil etmeyecek seviyeye getirdik. Yıl sonuna doğru açmış olduk. Oradaki hedefimiz 2026 nın sonunda bitirmek. İstanbul dan Kapıkule ye devam eden, 3. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. TÜRSAT 6-A UYDUSU NE GÖREV YAPACAK? TÜRKSAT 6-A da testler devam ediyor. O da 5-6 yıl sürecek proje. Haziran ayı içerisinde Amerika daki hatlardan uzaya göndereceğiz inşallah. Biz Bu kimin sorumluluğunda demeden Bakanlık olarak müdahale ettik. Üstünden pist geçiyordu. 2024 yatırım programına aldık. Yazın 15-20 uçağın beklediği, yarım saate kadar beklediğiniz süreler artık dakikalarla sınırlı hale geldi. Ama metro tam çevrecidir. O bölge bizim bir taraftan gözümüz kulağımız. Bu dünyadaki 10 uydu üreticisinden birisi oldu Türkiye. Muhtemelen önümüzdeki senenn içerisinde inşallah pisti bitirmiş oluruz. 5-6 ay kapalı durumda. Minumim 5-6 yıl sürer. Bir SABİHA GÖKÇEN DE 2. Bunu apron sahalarından tutun, otoparkına kadar birçok imalatı var. Kesin proje sürecini başlattık. Belediyeler talep ederse, Cumhurbaşkanımız uygun görürse sorumluluk bize gelir. Doğrudan nasıl bağlanabiliriz düşüncesi var. Bütün Avrupa ya gidebilecek. Depremde ulaşım yapıları belli şekilde etkilendi. com/l/2024/02/10/ver1707591371/3660438/jpg/1200x628", "width": "1200", "height": "628" }, "author": { "@type": "Person", "name": "Habertürk", "url": "https://www. Finansmanını ve işletilmesi şeklini konuşuyoruz. Önümüzdeki süreçte büyükşehir belediyesinde de Turgut Altınok la bunları konuşacağız diye düşünüyorum. 1 milyar Eurosunu 2022 de aldık. Güneydoğu tarafında yeni pistin inşatı devam ediyor. Oraya da hizmet edecek şekilde projeyi değiştirdik. com/kunye" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "Habertürk", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Bir tarafıyla da stratejik ortak hale getiriyorsunuz. 3 faz olarak düşündük. Şu anda ihaleyi bu yıl içerisinde yapmayı planlıyoruz. Bunu İzmit ve Sakarya da durdurursak, ki durduracağız. İNŞALLAH BÜYÜKŞEHİR DE TURGUT ALTINOK İLE BUNLARI KONUŞACAĞIZ Ankara da özellikle son zamanlarda ciddi trafik problemleri yaşamaya başladık. Demiryolu ve karayolunda açtığımız kesimler var. 2. Orada özellikle bir cami var. Geçtiğimiz sene İstanbul Havalimanı 77 milyon, Sabiha Gökçen 37 milyon oldu. Tamir ettik, uçaklar boş inip, dolu kalkabiliyorlar. haberturk. SÜPER HIZLI TREN PROJESİ NE ZAMAN? Niye yeni bir tren hattı, süper hızlı tren hattı ya da otoyol niye yapalım? Biz hesap adamıyız. Yaklaşık 110 kilometrelik gözetim radarı olacak. Mevcut bir otoyol var. Gayrettepe-Kağıthane kısmı açıldı. 1200 kilometrelik hem demiryolu hem otoyol hem enerji nakil ve iletişim hatlarının olmasını planladığımız koridor. Yurt içi ve yurt dışında yapılan projelerle ilgili bilgi veren Bakan Uraloğlu, merak edilen konulardan biri olan Süper Hızlı Tren projesiyle ilgili şu değerlendirmede bulundu: Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. Raylı sistemler çevreci ve güvenli. Marmaray da günde 700 bin kişi taşıyoruz. Maç saatleri başladığı zaman treni İstanbul veya Ankara dan kaldıracağız maç bitmeden 80. O tarihe kalmadan başlarız. Karayolunda bir tünel inşaatı yapmamız gerekiyordu. Günlük trafik 50 binlere gelmiş durumda. Nahçıvan tarafında komple ele alınması gerekiyor. Gaziantep te deniyoruz. 35 milyon insanı konuşuyoruz. Çok ciddi dönüşüm yapmanız lazım. Yeryüzü artık yetmiyor. Ukrayna ya bile bunları sattık. Güzergahın nereden geçeceği kararı verdik. Zengezur koridoru var. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. png", "width": 600, "height": 60 } }, "inLanguage": "tr-TR" }. Yaptığınız her yol, elektrikli araçlar yaygınlaşıyorsa da belli süreçtir. Oradaki projeyi hayata geçirmiş olsaydık Suveyş Kanalı ndaki sıkıntı olmayacaktı. Gayrettepe den havalimanına belki 1,5-2 saatte gidebilirsiniz. Uydular bunun vazgeçilmezi. Bunların ömrü 15 yıldır. Belli bir kapasitesi var. İstanbul da iki nokta var. haberturk. Güney ve Orta koridor var. Yeraltına inmeye ve yollar yapmaya devam edeceğiz. ANTALYA HAVALİMANI NDA SON DURUM Antalya Havalimanı geçen yıl 37 milyonlara yaklaştı. İstanbul un, Ankara nın, İzmit in, Sakarya nın, Yalova nın hatta yerine göre Bursa nın hesabını yapıyoruz. Orada da hizmet alıyoruz. Günde 5 saat yolcu taşınmacılığından arındırabiliyor bakımını yapıyoruz. O tarihe kalmadan başlarız. Yaklaşık 927 milyon Euroluk bir yatırım yapıyor işletmeci. 2030 YILINDA HER İKİ PROJE BİTMİŞ OLACAK Şu anda İstanbul u Kuzey Marmara Otoyolu ve köprüyle rahatlattık. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. Bunun ihalesini yaptık. HEDEF İSTANBUL A GİTMEYEN METRO KALMASIN İstanbul da 345 kilometre hizmete açık olan metro hattı var. Proje hazır hale geldi. Hedefimiz bu ay sonu ama bazen hava şartları etkilenebiliyor. Sincan ı hayata geçirdik, AKM Gar ı hayata geçirdik. Araç sayısı ciddi şekilde arttığı halde olması gereken raylı sistem ve yeni karayolu hatları çok hayata geçirilemedi maalesef. Ayrı bir eleştiri konusu olmuştu, düz ovaya tünel yapıyorlar diye. O kapasite ilerleyen zamanlarda bize yetmeyecek. Onlara da satmışız. Şu aylarda 600 civarında. Bunun planlaması yapıldı. Hepi topu 5-10 dakika fark olur. Artık Ankara İstanbul karayoluyla giderseniz 3-4 saat. Ufak tefek rötuşlar, çevre düzenlemeleri kaldı. İhalesini önümüzdeki ayda yaparız inşallah. Orada pistin birini iniş, birini de kalkış olarak kullanıyoruz. Çünkü havayolu mobilizasyonları var. 15 yıl sonra onu yenilemeniz lazım. Orada kapasitemiz yüksek. Şu anda Marmaray dan geçiş var. Çukurova Havalimanı muhtemelen Mart ayının ilk yarısında olacak. Nurdağı viyadüklerinde depremin nasıl kestiğini gördük. Projeler bitmek üzere. Bunların seyahat ihtiyacı var. Havayolu da ona yakın. SİRKECİ-KAZLIÇEŞME HATTI AÇILIYOR MU? Yaklaşık 8. Bu son derece kıymetli. ", "wordCount": "1592", "genre":"news", "dateCreated": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "datePublished": "2024-02-10T19:03:53+03:00", "dateModified": "2024-02-10T21:56:38+03:00", "keywords": [ "abdulkadir uraloğlu, haberler" ], "typicalAgeRange":"7-", "isFamilyFriendly":"http://schema. İstanbul daki kadar olmasa da Ankara da da artık yerüstü yetmemeye başladı. Ticaret yollarındaki güvenlik herkes için kıymetli olacaktır. BAE ve Katar la finansman konusunu konuşuyoruz. Özellikle karayolları tarafında kalıcı çalımaları yürütüyoruz. Orada yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Kuzey koridorda malum sıkıntılar var. 3 kilometrelik demiryolu, bisiklet yolu hazır. LİBYA DA, AZERBAYCAN DA VARIZ, UKRAYNA YA DA SATTIK Yerli çalışmaları bir taraftan yürütüyoruz. Bizim orada 5 haberleşme uydumuz var. com/assets/images/amp/haberturk-amp-logo-2. Daha güvenli olması gerekir. Sınır ötesinde o hizmetleri almanız gerekir. Tüneller ciddi hasar gördü. Denize yakın bölgede dolgularda ciddi oturmalar oldu. Bunların kendi haberleşmelerini de sağlayabilecek, uydulardan hizmet almadan yapabilecek sistemleri geliştirmeye çalışıyoruz. Bu depremde hem tahrip oldu ve orada ciddi oturmalar oldu. Oralara bu sistemi pazarlayacağız. Şu andaki Yüksek Hızlı Tren le Ankara İstanbul arasında 4 saat 20 dakikada gidiyoruz. 8,5 milyar Euroluk devlete bir kira alacağız. 24 saat kesintisiz çalışıyor. İstanbul a baktığınızda çok çok büyük rakam değil. Minumim 5-6 yıl sürer. Ama ne yapıldığını görünce herkesin sesi kesildi. Güneyde devam eden Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, 2027-28 de orayı bitirmiş olacağız. 2028 e kadar da bunun yapımına başlayacağız inşallah. habericireklam#300x250#130#right# SADECE TİCARETİ DEĞİL GÜVENLİĞİ DE ETKİLEYECEK Irak la yürüttüğümüz proje var. Azerbaycan tarafındaki kesim bitti, yaklaşık Ermenistan sınırına kadar olan kesimde çalışmalar devam ediyor. İnşallah Mart ın ilk yarısı içerisinde açılışını yapacağız. Önümüzdeki seneye kadar sarkacak. "Habertürk'te Fevzi Çakır'ın sorularını yanıtlayan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan Habertürk'e açıklamalarUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Habertürk ten Fevzi Çakır a açıklamalar. Önümüzdeki süreçte sayın Cumhurbaşkanımızın ziyareti olacak. Bu anlamda Libya, Azerbaycan da varız. Sürece dahil olma konusunu da konuşuyoruz. Peyder pey diğer fazlar da açılacak. Onları sağlamadığınız zaman iniş kalkışları zorlaştırırsınız. Hedef İstanbul da metro gitmeyen ilçe kalmasın. Bu koridorun önemli işlevlerinden bir tanesi güvenlik tesisine sağlayacağı katkıdır. Ermenistan üzerinde geçerse 43 kilometre, İran üzerinden geçerse yaklaşık 61 kilometre olacak. İstanbul da 1000 kilometre, sayın Murat Kurum açıkladı, totalde bir ihtiyaç var. Onay makamı bizim Bakanlığımız. Orada şartlar değişti. 2028 E GİTMEDEN TAMAMLAMAK HEDEFİMİZ Ovaköy den girip Kapıkule ye kadar gidecek olan hat var. 350 kilometre üzerindeki tren ayrı bir teknoloji, bu teknolojiyi de ülkemize transfer etmiş olacağız. org/True", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https://im. Sadece 80 dakikalık seyahat avantajını sağlamamış olacağız. Sonrasında görev belediyelerindir. Etlik Şehir Hastanesi hayata geçti. Bunları bir an önce yapılması gerekiyor. ZENGEZUR KORİDORU NE AŞAMADA? Gürcistan tarafında ciddi onarım var. 1. Bir önceki hafta Cibute deydim. PİST AÇILDI Sabiha Gökçen de yaz ortalaması 700 günlük. köprüden de geçen hattın devamını sağlayacak hat. Bu hattın İstanbul a katkısı, 50 bin civarında insanımız seyahat etti. fazın açılışını yaptık. Yerli ve milli üretiyoruz. ÇUKUROVA HAVALİMANI NE ZAMAN AÇILIR? Depremler sonucunda İskenderun merkezindeki kanalizasyon ve deşarj sistemi pompajlıydı. Önümüzdeki ay yer teslimini yapacağız. Gaziantep te olması manidar. dakikada tren varmış olacak. YERLİ RADAR SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIYOR? Savunma sanayinde güvenlik noktasındaki ürünleri geliştirmeye çalışıyoruz. Devamında 220 kilometre civarında sınır kapısından Kars a giden hat var. Kesin proje sürecini başlattık. Bolu Dağı ndan geçen. Biz Yavuz Sultan Selim Köprüsü nden geçecek olan Gebze den başlayıp Çatalca ya ve oradan Kapıkule ye bağlamış olacağız. Burada havaalanlarında kullandığımız radarı yerli ve milli olarak ürettik. Havaalanlarında dünya sivil havacılık olması gereken hatlar var. 2028 e gitmeden tamamlamak hedefimiz. Bu anlamda Zengezur koridorunu tasarladık Azerbaycan la.